رییس سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه گفت: محدودیت‌ در باغ رضوان ارومیه در پنج شنبه و جمعه آخر سال با هدف پیشگیری از انتشار ویروس کرونا اعمال شده است .
کد خبر: ۹۴۹۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 18 March 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، رییس سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه گفت:  محدودیت‌ در باغ رضوان xارومیه  در پنج شنبه و جمعه آخر سال با هدف پیشگیری از کرونا  اعمال شده است و شهروندان از هرگونه مراجعه به باغ رضوان به طور جدی خودداری کنند.

 حجت الاسلام  امیرعباس عابدینی با بیان اینکه محدودیت ها در باغ رضوان با هدف پیشگیری از انتشار ویروس کرونا از چند هفته  گذشته اعمال شده است،  بیان کرد:  با توجه به وضعیت تشدید دوباره شیوع کرونا در شهر ارومیه، ورودی های باغ رضوان طبق مصوبه ستاد کرونا تا اطلاع ثانوی مسدود است .

وی با بیان اینکه مسیر اصلی وردی باغ رضوان ارومیه با مشارکت ماموران نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی جهت جلوگیری از تجمع در باغ رضوان نظارت و کنترل می شود، عنوان کرد:  سایر مبادی ورودی نیز به طور کامل مسدود شده است.

رییس سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه با گلایه از رعایت نکردن محدودیت‌های اعمال شده توسط شهروندان، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های مذکور را در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا عنوان کرد و افزود: خانواده معزز شهدا پیشرو در رعایت پروتکلهای بهداشتی و کمک به کاهش شیوع کرونا هستند و بیشترین مراعات از سوی این قشر انجام می گیرد و از این جهت قدردانشان هستیم.

 وی با بیان اینکه هر گونه تجمع در باغ رضوان ممنوع است ، بیان کرد:  در صورت وجود فوتی عادی ، صرفا اقوام درجه یک  و در حد20 الی 30 نفر اجازه ورود به باغ رضوان داده می شود.

 رییس سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه از شهروندان درخواست کرد که به خاطر خانواده خود و مردم به باغ رضوان مراجعه نکنند و مراسم و فاتحه خوانی  را از راه دور یا مجازی  اجرا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار