مبتلایان به کرونا درآذربایجان‌غربی به بیشترین رقم در یک ماه گذشته رسید.
کد خبر: ۹۵۱۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸ 28 March 2021
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی گفت: در 24ساعت گذشته، ۴۲۰مورد ابتلای جدید به بیماری کووید۱۹ در استان ثبت شد که بیشترین تعداد طی یک ماه گذشته بود.

دکتر جواد آقازاده با بیان اینکه از این تعداد، ۹۷نفر در مراکز درمانی آذربایجان غربی بستری شدند گفت: در این خصوص نیز افزایش افزایش قابل توجهی را نسبت به هفته های گذشته شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: از بستری شدگان ۲۴ساعت گذشته ۴۷نفر مربوط به ارومیه، ۱۶نفر مربوط به خوی و ۳۴نفر باقی مانده نیز مربوط به ۱۵شهرستان دیگر استان بودند.


وی با اشاره به افزایش تعداد بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی به ۵۰۷نفر اظهار کرد: از این تعداد ۲۶۹نفر مشکوک و ۲۳۸نفر نیز مبتلا هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین طبق آخرین آمار، ۱۳۲نفر در بخش های مراقبت های ویژه بستری و ۲۳نفر از آنان به ونتیلاتور متصل هستند.

آقازاده بیان کرد: طی ۲۴ساعت گذشته همچنین چهار نفر در آذربایجان غربی شامل سه نفر در ارومیه و یک نفر در اشنویه بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده و تعداد کل فوتی ها بر اثر ابتلا به بیماری کووید۱۹ به سه هزار و ۷۴۸نفر رسید.

از شیوع بیماری تاکنون افزون بر ۱۲۱هزار نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده اند.
 
انتظار مهدی معاون دانشگاه علوم پزشکی هم در این خصوص می گوید :
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار