کد خبر: ۹۵۱۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷ 28 March 2021

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه امشب برای مازندران، گلستان، خراسان شمالی، نیمه شمالی و شرق خراسان رضوی بارش باران و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود، گفت: امشب برای برخی از مناطق شمال شرق، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، همچنین در مرکز، شرق و جنوب شرق وزش باد شدید رخ می‌دهد که در برخی از این مناطق به ویژه منطقه زابل و شرق کرمان سبب خیزش گرد و خاک می‌شود.
او ادامه داد: روز دوشنبه در برخی مناطق شمال آذربایجان شرقی برخی نقاط اردبیل، گیلان و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان با بیان اینکه در سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است، بیان کرد: روز سه شنبه برای برخی مناطق شمال آذربایجان شرقی، اردبیل و دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم است.

کارشناس هواشناسی با بیان اینکه روز چهارشنبه در برخی مناطق غرب، برخی نقاط سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی، سواحل دریای خزر و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی بارش باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود، افزود: روز دوشنبه و سه‌شنبه برای بخش‌هایی از شرق و جنوب شرق کشور کاهش محسوس دما بین ۵ تا ۱۵ درجه رخ می‌دهد.

او بیان کرد: تا آخر وقت روز سه‌شنبه خلیج فارس مواج و طوفانی و تنگه هرمز مواج است. از امشب تا بعد از ظهر روز دوشنبه دریای عمان و یکشنبه دوشنبه دریای خزر مواج است.

ضیائیان درباره آب و هوای استان تهران هم گفت: آسمان تهران فردا صبح صاف تا کمی ابری است و بیشترین دمای تهران ۱۶ و کمترین دما هم ۷ درجه خواهد بود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار