معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: همزمان با روز طبیعت سه اکیپ سیار آتش نشانی در چند نقطه از سطح شهر سنندج مستقر می‌شوند.
کد خبر: ۹۵۱۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶ 30 March 2021
به گزارش تابناک کردستان، صالح زندی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر ساله بر اساس سنت دیرینه شهروندان در روز ۱۳ فروردین به دامن طبیعت روی می‌آورند.

وی افزود: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از چرخه گسترش این بیماری انتظار می‌رود که شهروندان همانند سال‌های گذشته از تجمع در دامان طبیعت و فضا‌های سبز خودداری کنند تا شاهد افزایش شمار بیماران نباشیم.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: این سازمان براساس رسالت کاری خود و در راستای کاهش حوادث و امدادرسانی به‌موقع به شهروندان تمهیدات لازم را به مناسبت روز طبیعت صورت داده است.

وی با اشاره به استقرار سه اکیپ سیار آتش‌نشانی در چند نقطه از سطح شهر سنندج همزمان با روز طبیعت اظهار داشت: این سه اکیپ در پلیس راه سنندج- همدان، میدان جهاد به سمت جاده کرمانشاه و پارک کودک مستقر می‌شوند.

زندی اضافه کرد: علاوه بر استقرار این سه اکیپ سیار، نیرو‌های عملیاتی سازمان در هشت ایستگاه در سطح شهر در آماده‌باش کامل هستند.
وی اعلام کرد: روشن کردن آتش در مراتع و احتمال آتش‌سوزی، سقوط کودکان از ارتقاع، غرق شدن در رودخانه از جمله حوادث تلخی است که شهروندان باید در روز طبیعت با رعایت نکات ایمنی از آن جلوگیری کنند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری سنندج به شهروندان توصیه کرد: در صورت بروز هر گونه آتش‌سوزی و حریق از محل حادثه فاصله گرفته و ضمن حفظ خونسردی با سامانه ۱۲۵ تماس بگیرند تا اکیپ‌های استقرار یافته در نزدیکترین مکان به محل حادثه اعزام شوند.

وی همچنین تاکید کرد: در صورت روشن کردن آتش نسبت به اطفای آن با خاک و آب اقدام کرده و از روشن کردن آتش در کنار درختان و دکل‌های فشار قوی برق خودداری کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار