اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 18 فروردین توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضورتان تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۵۳۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶ 06 April 2021

به گزارش تابناک ما ندران، اخبار امروز نیروی انتظامی مازندران به شرح زیر است .

سارق موبایل قاپ در ساری به دام افتاد 

فرمانده انتظامي شهرستان ساری از دستگيري سارق موبايل قاپ با 5 فقره سرقت خبر داد. 

سرهنگ "ناصر علی صفر پور " در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پي وقوع چند فقره موبايل قاپي در شهرستان ساری، موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران کلانتري14 قرار گرفت.

وي ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي، سارق را شناسايي و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری در ادامه بيان داشت: متهم در بازجویی ها به 5 فقره موبايل قاپي در شهر ستان ساری اعتراف كرد.

سرهنگ صفرپور با بيان اينكه اغلب اين سرقت ها به دليل بي احتياطي مردم صورت مي پذيرد، از شهروندان خواست :با رعايت نكات ايمني در حفظ و نگهداري اموال خود، دست سارقان را در رسيدن به اهداف شوم خود كوتاه كنند.


------------------------------------------------


کشف 2 تن چوب جنگلی قاچاق در آمل 

فرمانده انتظامي شهرستان آمل از كشف 2 تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ" ذات الله رضوانی" با اعلام این خبر، بیان داشت: به منظور جلوگیری از قاچاق چوب و فراورده های طبیعی ماموران انتظامی و عوامل جنگلبانی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی یک قاچاقچی چوب در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، تصریح کرد: ماموران در اقدامی عملیاتی متهم را در حین حمل چوب با یک خودروی وانت نیسان در یکی از محورهای روستایی این شهرستان دستگیر کردند.

وی از کشف 2 تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از خودری متهم خبر داد و گفت: ضمن تحویل محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی، این قاچاقچی محصولات جنگلی نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ رضوانی در خاتمه عنوان داشت: طبيعت جزئي از حيات و زندگي انسان است و قطع چوب های جنگلی علاوه بر آسیب و خسارت به طبیعت، منجر به از بین رفتن حق حیات در نسل آینده خواهد شد.


------------------------------------------------


کشف 12فقره سرقت در محمودآباد 

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری سارق منزل و ساختمان های نیمه کاره با 11 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمودحسین زاده " با اعلام این خبر، گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت از منازل و ساختمان های نیمه کاره در سطح شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، افزود: با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه، ماموران پلیس آگاهی و کلانتری این شهرستان موفق به شناسایی یک سارق حرفه ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ حسین زاده، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر کردند.

حسین زاده از کشف اموال سرقتی در این عملیات خبر داد و اظهار داشت: متهم در بازجویی های به عمل آمده در مجموع به 11 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد.

وی از تحویل اموال سرقتی به مالباختگان در ادامه رسیدگی به پرونده خبر داد و گفت: این فرد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی محمودآباد در خاتمه با اشاره به این که رعایت مسائل امنیتی، هشدارهای انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهمترین عوامل پیشگیری از سرقت به شمار می روند، از شهروندان خواست: درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.


------------------------------------------------


دستگيري سارقان سیم و کابل برق در نوشهر 

جانشین انتظامي شهرستان نوشهر از دستگيري سارقان سیم و کابل برق با 6 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "صدرا عبدی" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس،گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در حوزه استحفاظی، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتي و انجام تحقیقات پليسي، ماموران انتظامی پاسگاه سی سنگان موفق به شناسايي 3 سارق در این راستا شدند.

سرهنگ عبدی، تصريح کرد: با هماهنگی های قضائی، ماموران در عملياتی ضربتی و غافلگیرانه متهمان را دستگير کردند.

جانشین انتظامی شهرستان نوشهر، افزود: متهمان در تحقيقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 6 فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان اقرار کردند و پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

سرهنگ عبدی در خاتمه از شهروندان خواست: با اعلام به موقع اخبار و اطلاعات در مورد هرگونه مسئله امنیتی از طریق سامانه 110 و کلانتری و پاسگاه محل سکونت خود پلیس را در ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان یاری کنند.


------------------------------------------------


دستبند پلیس بر دستان سارق سابقه ‌دار در نکا 

فرمانده انتظامی نکا از دستگیری سارق سابقه‌دار معابر و اماکن خصوصی با 10 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی"در بیان این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت معابر و اماکن خصوصی ، پرونده ای تشکیل و موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران آگاهی با انجام اقدامات پلیسی، سارق را که دارای سابقه سرقت در این شهرستان نیز بوده شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان نکا گفت: متهم در بازجویی ها تاکنون به 10فقره سرقت معابر و اماکن خصوصی اعتراف کرد.

سرهنگ "عزیزی" در پايان با اشاره به اینکه این سارق حرفه ای پس از تكميل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد از شهروندان خواست: هشدارهای پلیسی را جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند.


------------------------------------------------


کشف موتورسیکلت 2 میلیارد ریالی قاچاق در تنکابن 

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از توقیف موتورسیکلت قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ "غلامحسین شعبانی " در تشریح این خبر بیان داشت : در راستای مبارزه با قاچاق کالا ، ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی از نگهداری یک دستگاه موتورسیکات قاچاق توسط فردی در این شهرستان با خبر شدند.

وی با اشاره به هماهنگی قضائی در این راستا، افزود: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم یک دستگاه موتورسیکلت خارجی فاقد مجوز گمرکی کشف کردند.

سرهنگ شعبانی با اشاره به این که کارشناسان ارزش موتورسیکلت توقیفی را 2 میلیارد ریال برآورده کرداند تصریح کرد: ضمن تحویل کالای کشف شده بعه سازمان اموال تملیکی، متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن در خاتمه، از عزم جدی پلیس در مبارزه با قاچاق خبر داد و اظهار داشت: همکاری مردم و سایر دستگاه های اجرایی در این راستا امری الزامی است و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت های اقتصادی غیر مجاز از جمله قاچاق و احتکار کمی می توانند مراتب را به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.


------------------------------------------------


سارق منزل با 8 فقره سرقت در بابلسر دستگیر شد 

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری سارق منزل و کشف 8 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین زارع " در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی، افزود: در این راستا ماموران انتظامی این شهرستان در این رابطه با انجام اقدامات اطلاعاتی سارق سابقه داری را در سطح حوزه استحفاظی شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ "زارع" خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی به عمل آمده تاکنون به 8فقره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در خاتمه به شهروندان ، توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سريعا به پليس110 اطلاع دهند .


------------------------------------------------


کشف10فقره سرقت اماکن خصوصی در گلوگاه 

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه ازدستگیری 2سارق اماکن خصوصی و منزل با10فقره سرقت خبر داد. 

سرهنگ "اسماعیل حسن زاده" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت اماکن خصوصی و منزل در شهرستان گلوگاه موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ "حسن زاده" خاطرنشان کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از بررسي های همه جانبه، موفق به شناسايي و دستگیری 2 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.

وی، افزود: پس از هماهنگی های قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهشان دستگير و در بازجويي های انجام شده به 10فقره سرقت اماکن خصوصی و منزل اعتراف کردند.

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه با بيان اينکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: مبارزه با سرقت از اولويت هاي اصلي این فرماندهی است.


------------------------------------------------


قدردانی فرماندار بابل از نیروی انتظامی 

فرماندار ویژه بابل در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان از نیروی انتظامی به خاطر دستگیری شرور متهم به تیراندازی و قتل در این شهرستان قدردانی کرد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، فرماندار شهرستان بابل به منظور قدردانی از اقدام عملیاتی پلیس در دستگیری شرور متهم به قتل و تیراندازی در شهرستان بابل با فرمانده انتظامی این شهرستان دیدار کرد.

قربانعلی ولی زاده در این نشست با بیان این که نيروي انتظامي مظهر اقتدار نظام و دستگاه حاکميتي است، گفت: پلیس ملجا و پناهگاه مردم است و نیرویی است که در تمامی عرصه ها حضوری فعال دارد.

فرماندار ویژه شهرستان بابل، تصریح کرد: حضور نیروی انتظامی در جامعه مایه آرامش مردم است و با تلاش های شبانه روزی کارکنان پلیس آرمش و امنیت خاصی در جامعه حاکم است.

وي امنيت و سلامتي را براي ادامه حيات اجتماعي و شکل گيري فعاليت هاي مختلف اقتصادي، فرهنگي، سياسي و...ضروري و حياتي دانست و اظهار داشت: علیرغم کثرت ماموريت ها در نيروي انتظامي، عملکرد انتظامي شهرستان در حوزه هاي مختلف مطلوب است.

معاون استاندار استان با اشاره به این که با اقدامات مدیریتی انجام شده در فرمانده انتظامی شهرستان بابل طرح های مختلفی در راستای امنیت مردم صورت گرفته است، اظهار داشت: این اقدامات نشان از طرح ريزي دقيق و کارآمدي اين نيرو در اين شهرستان را دارد.

ولی زاده با اشاره به دستگیری شرور متهم به تیراندازی و قتل و همدستان وی در شهرستان بابل از تلاش شبانه روزی و اقدام موثر پلیس در این عملیات قدردانی کرد و گفت: با اقدامات مقتدرانه پلیس آرامش خاصی در شهرستان برقرار است و این شهرستان دیگر جایی برای مخلان نظم و امنیت عمومی نخواهد بود و با کسانی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را هدف قرار دهند قاطعانه برخورد خواهد شد  .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار