فرماندار کلاله گفت که امسال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان گلستان مبلغ ۳۰۹ میلیارد برای این شهرستان پیش بینی شده است که با تخصیص آن اجرای یا تکمیل ۱۲۴ طرح عمرانی عملیاتی می‌شود.
کد خبر: ۹۵۵۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱ 13 April 2021

محمد ابراهیمی تودرواری در نشست کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان از مدیران خواست تا نسبت به امضای موافقت نامه اجرای طرح‌ها با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در مهلت تعیین شده اقدام و برای تخصیص کامل اعتبارات ابلاغی نیز تلاش نمایند.

وی افزود: اعتبارات پیش بینی شده امسال کلاله بیشتر صرف پروژه‌های عمرانی در بخش‌های زیرساختی مانند آب، برق، راهسازی و طرح‌ هادی روستاهای این شهرستان هزینه خواهد شد.

ابراهیمی تودرواری، اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال گذشته کلاله را نیز ۳۰۹ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت که به سبب مشکلات و تنگناهای مالی دولت ناشی از تحریم‌های ظالمانه، فقط ۳۸.۷ درصد این اعتبارات تخصیص یافت. 

فرماندار کلاله همچنین برلزوم توسعه و گسترش ناحیه صنعتی دهنه این شهرستان در سال‌جاری تاکید کرد.

.

شهرستان کلاله با بیش از ۱۳۰ هزار نفر جمعیت و هزار و ۷۵۲ کیلومتر مربع وسعت با وجود تمام اقدامات انجام شده از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از جمله سه هزار و ۱۰۰ پروژه عمرانی، تولیدی و اقتصادی با اعتبار هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در دولت تدبیر و امید همچنان در برخی بخش‌ها از جمله راه‌های ارتباطی، صنایع تبدیلی بخش کشاورزی، آبرسانی و گردشگری نیاز به توجه ویژه دارد.

استقرار صنایع تبدیلی بخش کشاورزی، ساخت جاده (لاین) دوم پل میلاد، حمایت مالی برای گسترش ناحیه صنعتی، تکمیل و تجهیز مجتمع آبرسانی روستایی زاو و ایجاد جاده بین مزارع از مهمترین نیازهای کلاله محسوب می‌شود که توسعه این بخش‌ها نیازمند تخصیص اعتبار از محل منابع ملی و استانی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار