نمایشگاه مجازی هنرهای تجسمی،تحت عنوان «بهارنگ» امروز /چهارشنبه / با حضور هنرمندان سبکهای گوناگون نقاشی در نگارخانه رسول مهر تهران به صورت مجازی آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۵۶۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰ 14 April 2021

 

 در این نمایشگاه که در این اداره برپا شده، آثاری از سعیده آرین، حمید جعفری، ابوالحسن ریاضی، فاطمه طهرانی، فرهنگ عاطفی، زهرا علیزاده، حسن نوروزنیا، رضا یعقوبی و بهداد نجفی اسدالهی در معرض دید هنردوستان و هنرمندان قرار گرفته است.

"نمایشگاه بهارنگ" با ترکیب نام بهار و رنگ که در پی استقبال گسترده هنرمندان و هنردوستان از برگزاری نمایشگاه "موج رنگ" در اسفندماه سال گذشته، برگزار گردیده با هدف بازگرداندن رونق و پویایی هنر در جامعه امروز که همچنان متاثر از آثار همه گیری بیماری کرونا و رکود ناشی از آن در کسب و کارها به ویژه در رشته های هنری بوده، برنامه ریزی شده است.

بهداد نجفی نمایشگاه گردان این نمایشگاه با تاکید بر درآمیختگی هنر با زندگی انسان گفت:در یک سال گذشته برای درهم شکستن تاثیرات تنش زای ناشی از همه گیری بیماری بر فعالیت های هنری، تمام توان خود را به کار گرفته ایم.

وی افزود: در این راستا به همراهی و استقبال هنرمندان و هنردوستان، برخوردیم که باعث شد برنامه خود را برای برگزاری چند نمایشگاه متناوب با نمایشگاه موج رنگ آغازکنیم که با استقبال قابل توجه و بازتاب رسانه ای متناسب روبه رو شد و ما را برای برگزاری نمایشگاه های بعدی باانگیزه تر نمود.

این نمایشگاه در گام نخست به صورت مجازی برگزار شده و در صورت رفع محدودیت ها به صورت حضوری به کار خود ادامه خواهد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار