مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، جشن های گلریزان سال ۱۴۰۰ به شکل مجازی برگزار می شوند.
کد خبر: ۹۵۶۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷ 14 April 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، منصور بیژنی افزود: هدف از برگزاری این جشن کمک به آزادی بیش از ۳۸۷ زندانی جرایم غیر عمد در زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد است.
وی با بیان اینکه سال گذشته با مشارکت ستاد دیه کشور، خیرین و نیکوکاران استان نسبت به دیگر زندان‌های کشور رتبه خوبی در آزادی زندانیان جرایم غیر عمد داشتند، تصریح کرد: در سال گذشته ۲۸۰ نفر از زندانیان غیر عمد و محکومین مالی با گذشت شاکی، کمک‌های ستاد، تسهیلات بانکی، خیرین و نیکوکاران از زندان آزاد و به کانون خانواده خود بازگشتند.
مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یکی از محورهای اصلی سند تحول پرداخت بدهی زندانیان جرایم غیر عمد است، عنوان کرد: مقرر شده برای آزادیان زندانیان جرایم غیرعمد تسهیلات کم بهره پرداخت شود.
بیژنی با تبریک ماه مبارک رمضان و فیوضات و برکات این ماه بزرگ خدا با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های ماه مبارک رمضان ماه بخشش و مهربانی است، خاطرنشان کرد: از همه مردم و خیرین می‌خواهم که در این امر خیر خواهانه برای اینکه سرپرست خانواده‌ها به زندگی بازگردند و برای شادی محفل خانواده‌ها کمک کار زندانیان غیر عمد را محور قرار دهند.
وی ادامه داد: انتظار داریم با همکاری صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها، زمینه‌ای فراهم شود تا خیرین در امر آزادسازی اینگونه افراد که بدهکار غیر بزهکار هستند، تشریک مساعی داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار