فرمانده انتظامی استان فارس از کشف انبار لوازم خانگی احتکار شده به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در شهرستان شیراز خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 15 April 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سردار رهام‌بخش حبیبی با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با کسانی که بخواهند با احتکار کالا در بازار اخلال ایجاد کنند به تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم اشاره کرد.

او افزود:دیروز ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات فنی و تخصصی از احتکار لوازم خانگی در یک انبار در شیراز مطلع شدند و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان فارس، گفت: ماموران به همراه نماینده اداره صمت پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن انبار موفق شدند ۱۴۷دستگاه یخچال، یک هزار و ۸۶۶ دستگاه کولر آبی، ۳۴ دستگاه ماشین لباسشویی، یک هزار و ۲۸۰ دستگاه بخاری گازسوز و برقی و ۲۵ دستگاه اجاق گاز احتکار را کشف کنند.

سردار حبیبی با اشاره به معرفی مالک انبار به مراجع قضائی، خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش اموال احتکار را ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه مبارزه با احتکار و قاچاق کالا و ارز به صورت مستمر در دستور کار نیروی انتظامی این استان قرار دارد، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه احتکار یا قاچاق کالا، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها: احتکار ، کالا ، کشف ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار