فرماندار همدان:
فرماندار همدان در نشست هماهنگی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر گفت: اثر گذاری کار فرهنگی در این زمینه بیشتر از سایر اقدامات است.
کد خبر: ۹۵۶۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳ 15 April 2021

محمد علی محمدی گفت:  از همه ظرفیت‌های در اختیار برای انجام ماموریت‌های فرهنگی در  زمینه امر به معروف و نهی از منکر باید به نحو مطلوب استفاده شود.

به گزارش تابناک همدان، وی افزود:مدیریت شهری با فضاسازی مناسب در ماه رمضان می‌تواند در انتقال پیام معنویت این ماه پر برکت و پیشگیری از منکر موثرتر عمل کند.

فرماندار همدان خاطر نشان کرد: برنامه سازی محتوایی و بهره گیری از رسانه‌های جمعی و فضای مجازی در مقوله امر به معروف و نهی از منکر مورد تاکید است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی عرضه مواد غذایی بیرون بر مجاز است، اما با روزه خواران متجاهر برخورد قانونی می‌شود.

محمدی تاکید کرد:  اصول اخلاقی، رفتاری و نوع پوشش برخی از متصدیان در واحد‌های صنفی و تجاری نیاز به تذکر، اصلاح و مدیریت دارد.

وی یادآور شد:  سیما و منظر شهر در انتقال پیام فرهنگی به شهروندان بسیار اثرگذار است.
 
 
 
اثر گذاری در امر به معروف و نهی از منکر با کار فرهنگی
 
 
 
 
 
 
تشکیل قرارگاه رمضان با هدف مقابله با منکر روزه خواری و بدحجابی در همدان 
 

در ادامه دبیر ستادامر به معروف و نهی از منکر استان گفت:  قرارگاه رمضان با هدف مقابله با منکر روزه خواری و بدحجابی در همدان تشکیل و کار خود را آغاز کرده است.

حجت الاسلام یاسر مظاهری افزود: در قرارگاه رمضان برخورد سلبی مد نظر نیست و آمران به معروف با گفتگو، تذکر لسانی و کار فرهنگی اقدام می‌کنند.

-مضاهری گفت: مسابقه کتابخوانی با همکاری صدا و سیمای مرکز همدان در این راستا اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: با روشنگری، بصیرت افزایی و ایجاد فضای روانی لازم باید به مقابله با انواع منکر در سطح جامعه بپردازیم.

مظاهری یاد آور شد: مسافران و سایر افرادی که منع شرعی برای روزه داری دارند به حرمت این ایام طبیعتا در معرض دید سایر افراد روزه خواری نمی‌کنند، اما با روزه خواران متجاهر که عمدا حرمت شکنی می‌کنند برخورد می‌شود.

دبیر ستادامر به معروف و نهی از منکر استان گفت :با هماهنگی دادستان همدان شعبه ویژه‌ای برای برخورد با روزه خواران متجاهر پیش بینی شده است. 

وی خاطر نشان کرد: فعالیت برخی از عرضه کنندگان مواد غذایی بویژه در مراکز گردشگری توجیهی در ماه مبارک رمضان ندارد.

مضاهری گفت: بسیج، نیروی انتظامی، دستگاه قضایی، اتاق اصناف، شهرداری و صدا و سیما در اجرای طرح قرارگاه رمضان با ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر همکاری می‌کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار