رئیس شورای اسلامی خراسان رضوی:
رئیس شورای اسلامی خراسان رضوی گفت: طرح تشکیل بانک اطلاعات بوم‌گردی‌های استان کمک بزرگی در راستای معرفی و الگوسازی بوم‌گردی‌های نمونه می‌نماید.
کد خبر: ۹۵۶۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹ 15 April 2021

به گزارش تابناک رضوی، شهناز رمارم در سی و چهارمین اجلاس رسمی شورای اسلامی خراسان رضوی، اظهار کرد: اصلی‌ترین موضوع عدم حرکت توسعه گردشگری روستایی و مهاجرت معکوس روستائیان از شهر به روستا موانع پر پیچ و خمی است که گلایه‌مندی روستائیان را به همراه داشته و از مسئولان می‌خواهیم که ضمن رفع موانع موجود، این ظرفیت‌ها با همکاری رسانه‌ها به‌خوبی معرفی کنند.
وی افزود: در این جلسه بررسی طرح تشکیل بانک اطلاعات بوم‌گردی‌های استان به‌منظور معرفی و الگوسازی بوم‌گردی‌های نمونه و عضویت افتخاری آنان در انجمن علمی طبیعت‌گردی ایران و بررسی طرح آموزش نظام شورایی را به همراه امضاء تفاهم‌نامه همکاری میان شورای اسلامی خراسان رضوی و مرکز شنابدهی و زیست بوم ‌فناوری خیام مشهد داشتیم.
رئیس شورای اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه تعداد ۸۶۰۰ نفر عضو این شورا هستند، خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت در حوزه مطالعات طرح آموزش نظام شورایی مورد بررسی قرار گرفته و در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی خراسان رضوی به این موضوع به‌صورت ویژه رسیدگی شده است و امیدواریم که با تصویب این مصوبه شاهد اجرای آن قبل از پایان شورای پنجم باشیم، اما شروع رسمی آموزش‌ها از دوره ششم شوراها خواهد بود.
رمارم تاکید کرد: در راستای استفاده بهتر و بیشتر از بستر فضای مجازی در روستا باید اقدام جدی در دو حوزه تقویت اینترنت و بسترسازی شبکه مجازی روستایی و آموزش روستائیان هستیم و در این خصوص مشکلی در حوزه شهری نداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار