رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای آران و بیدگل گفت: ۱۶۹ هزار و ۹۵۰ نفر ساعت دوره آموزشی برای یکهزار و ۳۲۴ مهارت‌آموز از سوی بخش دولتی این شهرستان در سال ۱۳۹۹ ارایه شد.
کد خبر: ۹۵۶۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۶ 16 April 2021

حبیب الله پورابراهیمی افزود: در مرکز ثابت فنی و حرفه ای نزدیک به ۶۳ هزار و ۵۰۵ نفر ساعت برای ۳۴۰ مهارت آموز، مرکزهای سیار شهری ۷۲ هزار و ۱۸۵ نفر ساعت برای ۷۰۸ نفر و در روستاها، پادگان و محیط کار واقعی برای ۲۷۶ نفر آموزش فنی و حرفه ای انجام شد.

وی ادامه داد: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای آران و بیدگل دارای پنج کارگاه ثابت شامل برق صنعتی، ساختمان، برق خودرو، تعمیر وسایل گازسوز و پکیج و تعمیر لوازم خانگی برای مردان و چهار کارگاه ثابت شامل طراحی دوخت، صنایع چوب، صنایع چرم، فناوری اطلاعات و صنایع دستی هنری برای زنان است. 

به گفته وی، ۳۴ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای زیر نظر مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای آران و بیدگل نیز در سال گذشته ۸۴ هزار و ۷۰۷ نفر ساعت آموزش برای ۳۸۵ نفر ارایه کردند.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای آران و بیدگل اظهار داشت: آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای این شهرستان در رشته های فناوری اطلاعات، طراحی دوخت، مراقبت و زیبایی، امورمالی وبازرگانی، صنعت ورزش، صنایع غذایی، صنایع دستی هنری، مدیریت صنایع، جواهرسازی و هنرهای نمایشی درحال فعالیت هستند.

پورابراهیمی خاطر نشان کرد: طی رهگیری های شغلی انجام شده در سال ۹۹ از آموزشهای فنی وحرفه ای، در شهرستان آران وبیدگل برای ۴۰۰ نفر زمینه اشتغال ایجاد شده است. 

وی افزود: سال گذشته ۹۰۸ نفر در آزمون‌های الکترونیک و ۱۱۲ نفر در آزمون های صنعت ساختمان و قالیبافی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای آران و بیدگل شرکت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار