معاون عمرانی استاندار کرمانشاه، از تکمیل پروژه مسکن مهر پاوه تا پایان خردادماه خبر داد و گفت: پروژه مسکن مهر پاوه مدت‌ها متوقف بود، ولی با تلاش‌های بسیار تاکنون تعداد ۱۹۲ واحد تحویل متقاضیان شده و ۱۰۰ واحد دیگر نیز آماده تحویل است.
کد خبر: ۹۵۶۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳ 17 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،مهرداد سالاری امروز در حاشیه نشست شورای مسکن استان اظهار داشت: پروژه مسکن مهر پاوه مدت‌ها متوقف بود ولی با تلاش‌های بسیاری انجام شد تاکنون تعداد ۱۹۲ واحد تحویل متقاضیان شده و ۱۰۰ واحد دیگر نیز آماده تحویل است. همچنین براساس برنامه تدوین شده این پروژه تا پایان خردادماه تکمیل می‌شود.

وی در ادامه به پروژه‌های اقدام ملی اشاره کرد و گفت: ۱۷ هزار واحد مسکونی در قالب پروژه‌های اقدام ملی در سطح استان کرمانشاه ساخته می‌شود که ۵ هزار واحد آن متعلق به بنیاد شهید و ایثارگران است که عملیات اجرایی بخشی از این واحدها شروع شده و پروژه‌های واقع در شهرک ظفر و دولت‌آباد نیز پس از تصویب طرح به زودی آغاز می‌شود.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه ادامه داد: عملیات اجرایی طرح‌های اقدام ملی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و شهرداری، شروع شده است و پیرامون رفع برخی مشکلات زیرساختی آن در حوزه آب و برق در جلسه امروز تصمیم‌گیری شد.

وی افزود: اجرایی شدن این مصوبات را نیز با دقت پیگیری می‌کنیم تا تعهداتی که به مردم داده شده، در زمان مقرر عملیاتی شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار