معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: طرح واکسیناسیون پاکبانان به‌درستی و با نظارت حراست علوم پزشکی و حراست شهرداری اجرا شد.
کد خبر: ۹۵۶۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱ 18 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،خسرو عیسائیان  اظهار داشت: باتوجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم حفظ سلامت کارگران شهرداری به‌خصوص پاکبانان، با پیگیری‌های شهردار و همکاری شبکه بهداشت شهرستان کرمانشاه، به ٩٠ نفر از پاکبانان واکسن کرونا تزریق شد.

وی افزود: مجموعه شهرداری کرمانشاه جهت واکسینه نمودن باقی پاکبانان درحال رایزنی با علوم پزشکی است که این اقدام بزودی انجام خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه طی چند روز اخیر در برخی از شهرهای کشور شاهد یکسری حواشی در تزریق واکسن به پاکبانان بودیم، تصریح کرد: الحمدالله با درایت شهردار، در کرمانشاه چنین اتفاقی رخ نداد و شخص بنده با همراهی حراست علوم پزشکی و حراست شهرداری نظاره‌گر واکسینه شدن پاکبانان بودم و از تمامی مراحل تزریق واکسن نیز فیلمبرداری شده است.

عیسائیان در پایان، گفت: اقدام شهردار کرمانشاه در بحث واکسیناسیون پاکبانان به‌خصوص واحد حمل زباله قابل تقدیر است و از ایشان کمال تشکر را داریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار