معاون استاندار آذربایجان غربی از راه اندازی سامانه صدور مجوز برگه‌های تردد خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۹ 25 April 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، علی مصطفوی روز یکشنبه پنجم اردیبهشت در یکصد و شانزدهمین جلسه ستاد مقابله با کرونا با قدردانی از تلاش نیروی انتظامی در کنترل مبادی ورودی و خروجی، از راه اندازی سامانه الکترونیک صدور برگه تردد توسط واحد فناوری استانداری خبر داد و افزود: با راه اندازی این سامانه صدور برگه تردد شکل قاعده‌مند و مناسبی به خود می‌گیرد و از تجمع افراد در فرمانداری‌ها برای دریافت برگه تردد جلوگیری می‌شود.

وی با اشاره به خطر ورود ویروس کرونای هندی و لزوم تقویت مرز‌های شرقی برای جلوگیری از حضور اتباع کشور‌های پاکستان و افغانستان بصورت غیرمجاز در کشور بویژه استان آذربایجان غربی افزود: سال گذشته ۱۳ هزار تبعه خارجی که قصد داشتند بصورت غیرمجاز از مرز‌های استان خارج شوند دستگیر شدند. یکی از علل افزایش شیوع کرونا در استان حضور غیرمجاز اتباع خارجی در استان برای ورود به اروپاست.

معاون استاندار آذربایجان غربی با اشاره به دستور العمل‌های ابلاغی ستاد ملی برای شب‌های قدر و برخورد با بیماران کرونایی که قرنطینه را رعایت نمی‌کنند، از همکاری اصناف قدردانی کرد و گفت: به زودی با توجه به پیشنهادات استانی برای حمایت از اصناف، بسته‌های حمایتی توسط ستاد ملی ابلاغ خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه همه افراد و گروه‌های شغلی باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند گفت: متاسفانه میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مطب پزشکان و ادارات مناسب نیست و باید نسبت به تقویت این امر اقدام جدی صورت گیرد.

مصطفوی به حادثه رخ داده در یکی از بیمارستان‌های کشور عراق نیز اشاره کرد و تاکید کرد: با وجود به نقش حیاتی دستگاه و کپسول‌های اکسیژن ساز لذا باید حفاظت و حراست مناسبی توسط دانشگاه علوم پزشکی از این دستگاه‌ها صورت گیرد تا شاهد تکرار فاجعه عراق نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار