دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: به عنوان سرباز وطن به صحنه انتخابات ورود می‌کنم و دولت ملی برای آبادانی ایران تشکیل می‌دهم
کد خبر: ۹۶۰۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۷ 30 April 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با جمعی از فعالان فضای مجازی گفت: امروزه با گذشته 40 سال و 4 دهه از مقاومت ، مبارزه ، تلاش بی وقفه، دهه آینده را گام آخر پیروزی و تثبیت موفقیت ها و استقلال و آزادی کشور و یا خدای نکرده شکست ملت ایران می دانم.

وی با تاکید بر این که سناریوی نظام سلطه در برابر انقلاب و نظام اسلامی پیچیده و چند لایه شده است، افزود: دهه آینده در صورت توجه به فرهنگ مقاومت در برابر زیاده طلبی های دشمن و جریان های نفوذی دهه تثبیت موفقیت های نظام است. زیرا نظام سلطه می کوشد با راهبردهایی مانند شرارت‌ طلبی، آشوب افکنی و گسترش دامنه جنگ روانی و جنگ ادراکی در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مانع از پیشروی های جبهه و جریان مقاومت منطقه شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این دیدار تاکید کرد: ایران امروز با گذشت 4 دهه مقاومت، مبارزه، مجاهدت و ایستادگی، پیروزی‌های متعدد و غیرقابل انکاری را در میدان‌های مختلف به ویژه در عرصه های اقتصادی علی رغم فشار تحریم های حداکثری و هدایت و مدیریت جبهه مقاومت تا نابودی داعش و فتنه در منطقه به دست آورده است.

وی افزود: موفقیت های ایران اسلامی در گسترش فرهنگ اقتصاد مقاومتی، کسب مدارج علمی، دستیابی به تکنولوژی های نوین در صنایع دفاعی و گسترش محور جهانی مقاومت را نمی توان انکار کرد.

محسن رضایی تصریح کرد: ایران طالب استقرار و پایداری و تثبیت موفقیت ها و رشد روز افزون افق‌های پیشرفت و استقلال کشور و حق و عدالت است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: من نه برای کسب رای بلکه بر اساس وظیفه و انتظاری که مردم از سرباز خود دارند، به صحنه انتخابات ورود می کنم.

رضایی تصریح کرد: من به صحنه آمده ام تا گفتمان شبکه نفوذ را خنثی کنم. جلوی سراب دروغین دیپلماسی در برابر میدان بایستم و با آنانی که رویه دروغ پردازی و اغواگری را به اشکال مختلف تکرار می‌کنند و با دوگانه سازی کنسرت و آزادی های اجتماعی در مقابل دیوار و سلب آزادی های مردم و سراب آرامش آسایش دیپلماسی ذلت و تسلیم در مقابل مقاومت و میدان به تحریف افکارعمومی می پردازند مبارزه کنم.

وی همچنین در این دیدار تاکید کرد: کشور امروز درگیر یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی است و زمانی که شبکه نفوذ ، ساختار دولت را به فساد و جاسوسی و مزدوری و اشرافیگری آلوده کرده است، وظیفه من به عنوان یک سرباز حضور در میدان و بسیج نیروهای وطن دوست و جوان های انقلابی است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به این که برخی با بی شرمی و وقاحت، خیانت ها، کارشکنی ها و فساد کارگزاران و عدم موفقیت آنان در اداره کشور را به گردن سرباز وطن و فرمانده وطن می اندازند و فرمانده میدان را عامل روسیه معرفی می کنند،  گفت: امروز وظیفه داریم تا خانه به خانه ، محله به محله ، شهر به شهر، درباره جریان پیچیده نفوذ روشنگری کنیم و با کمک افکارعمومی و مردم همیشه در صحنه ایران،  تکنیک های جنگ روانی شبکه نفوذ را خنثی سازیم.

رضایی از جوانان غیرتمند ایرانی که به ایران اسلامی عشق می ورزند و ریشه در خاک و خون این کشور دارند و مردمانی که سال ها پای فرهنگ و اعتقاد و وطن خود ایستاده‌اند خواست تا باردیگر به صحنه تصمیم گیری بیایند و خود را آماده شکل گیری یک نهضت ملی به نام نهضت مردمی یاران انقلاب اسلامی کنند.

وی تصریح کرد: همانطور که وعده دادیم و  ظرف سه ماه و کمتر از سه ماه پرونده و طومار داعشی ها را جمع کردیم ، اعلام می‌کنم که به لطف خدا و کمک مردم و نیروهای جوان و مستعد کشور ، دولت آینده ، دولت نهضت ملی برای آبادانی ایران و مبارزه با فساد و شبکه نفوذ است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار