جانشین فرمانده سپاه سلماس از توزیع پنج هزار بسته معیشتی به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال از سوی پایگاه‌های بسیج بین نیازمندان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰ 07 May 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، سرهنگ پاسدار سیدکاظم میر کاظمی زاده اظهارداشت: باتوجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان بر تداوم کمک‌های مومنانه، بسیج  شهرستان با مشارکت خیران و نیکوکاران، پنج هزار بسته معیشتی را تهیه و بین نیازمندان مناطق محروم شهرستان توزیع کرد.

 وی افزود: بخش عمده‌ای از این کمک‌های مومنانه بین مددجویان کمیته امداد شهرستان در مناطق مختلف توزیع شد تا در ماه رمضان بخشی از مشکلات معیشتی آن ها برطرف شود.

جانشین فرمانده سپاه سلماس ادامه داد: این بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی و دیگر اقلام غذایی بوده که ارزش هر بسته نیز بیش از چهار میلیون ریال است .

 وی گفت: طرح کمک های مومنانه امسال نیز به قوت خود باقی خواهد ماند و همچنان تا رفع مشکلات اقتصادی این مسیر خدمت ادامه دارد.

 سرهنگ میرکاظمی افزود : همچنین طی ماه مبارک رمضان 10 هزار پرس غذای گرم با صرف اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال توسط خیران سلماسی بین محرومان و نیازمندان زیر پوشش  این منطقه توزیع شده است.

 

در میاندواب نیز  400 بسته معیشتی و 3هزار وعده  غذای گرم همچنین 20هزار قرص نان در بین خانواده های نیازمند توزیع شد

در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی از محل هدایای مقام معظم رهبری و معاونت محرومیت زدایی و مردم یاری قرارگاه حمزه سیدالشهدا بسته های معیشتی در بین خانواده های نیازمند توزیع می شود

توزیع بسته های معیشتی و غذای گرم توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندواب تا آخر ماه رمضان ادامه خواهد داشت

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار