پاشایی معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت: انشعابات فاضلاب در سال جدید با اتخاذ تدابیری با سرعت بیشتری نصب میشود .
کد خبر: ۹۶۸۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۴ 02 June 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، تقی پاشایی معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت: روال نصب انشعابات فاضلاب در گذشته از طریق گزارش معاونت مشترکین و بر طبق اولویت بندی بود که در اکثر مواقع محل های نصب انشعاب بصورت پراکنده در نقاط مختلف شهر بود که در این صورت وقت پیمانکاران نصب انشعاب فاضلاب در تردد به نقاط مختلف هدر و در یک روز تعداد نصب انشعابات فاضلاب کاهش پیدا می کرد .
وی گفت : پس از بررسیهای لازم و تشکیل جلسات هم اندیشی با توجه به مر قانون که نصب انشعاب فاضلاب در جاهایی که امکان واگذاری هست باید انجام پذیرد ، مقرر شد نصب انشعابات فاضلاب را بصورت منطقه ای و با استفاده از کد اشتراک انجام دهیم که از ترددهای بی مورد و اتلاف وقت پیمانکار جلوگیری بعمل می آید و در یک روز تعداد نصب بیشتری صورت پذیرد .
پاشایی با اعلام اینکه متوسط ماهانه نصب انشعاب فاضلاب با انجام رویه جدید دو برابر شده است خاطر نشان کرد : شرکت آب و فاضلاب خوی در تلاش است تا با اتخاذ تصمیمات درست و بهینه بیش از پیش در خدمت به مردم شریف خوی انجام وظیفه نماید .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار