رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از اختصاص210 میلیارد تومان به پروژه های زیر ساخت استان و 450 میلیارد تومان به پروژه احیای دریاچه ارومیه در چند روز آینده خبر داد.
کد خبر: ۹۷۰۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۴ 11 June 2021

به گزارش تابناک تبریز، داوود بهبودی عصر امروز در حاشیه بازدید رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از روستای جهیزدان سراب به خبرنگاران گفت: دکتر نوبخت در سفر دو روزه‎ای که با استان داشت طی بازدید از مراحل اجرایی مدول دوم تصفیه خانه تبریز پرداخت مبلغ 40 میلیارد تومان به این پروژه را در هفته آینده قول داد که با اجرای این طرح فاز مایع این مدول از تصفیه خانه تا 20 تیرماه سال جاری وارد مدار خواهد شد.

 

وی افزود: همچنین درادامه، طی بازدید از مسیر راه آهن بستان آباد – تبریز و ایستگاه خاوران با دستور پرداخت 150 میلیارد تومان طی هفته آتی، پیش بینی گردید این ایستگاه و خط ریلی تا پایان تیرماه سالجاری قابل بهره برداری خواهد بود.

 

بهبودی اضافه کرد: در این سفر همچنین مرکز رادیوتراپی تبریز با پیشرفته ترین دستگاههای نصب شده مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی ابراز داشت: در جلساتی که برگزار شد دستورات لازم در خصوص بررسی تامین اعتبار خاتمه عملیات اجرایی سدهای شهید مدنی تبریز و شهریار میانه داده شد تا شاهد تسریع در عملیات این دو سد بزرگ در استان آذربایجان شرقی باشیم.

 

وی توضیح داد: همچنین تامین اعتبار پایگاه هلال احمر شمالغرب کشور به میزان 12 میلیارد تومان و مرکز سنجش مهارت فنی و حرفه ای نیز به میزان 8 میلیارد تومان مورد اقدام قرار گرفت و دستور تسریع و پیگیری سایر پروژه های استان صادر شد.

 

بهبودی در ادامه یادآور شد: امروز و در روز دوم سفر، دکتر نوبخت طی بازدید هوایی از طرح‌های احیای دریاچه ارومیه، در طرح انتقال آب زاب حاضر شد و پرداخت 450 میلیارد تومان برای تسریع عملیات اجرایی تونل انتقال آب زاب طی چند روز آینده را صادر کرد تا شاهد خاتمه این طرح تا انتهای تیرماه باشیم.

 

وی اضافه کرد: رییس سازمان برنامه و بودجه کشور ظهرامروز با حضور در روستای جهیزدان شهرستان سراب در مراسم افتتاح نمادین چند واحد بازسازی شده و نیز پایان عملیات احداث و تعمیر 6500 باب واحد مسکونی مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی شرکت و پس از آن به استان اردبیل عزیمت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :