درجریان سلسله برنامه های انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، عصر امروز عبدالناصر همتی از طریق شبکه استانی صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی، برنامه های خود برای تصدی پست ریاست جمهوری را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۷۰۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶ 13 June 2021

به گزارش  تابناک آذربایجان غربی، عبدالناصر همتی، آذربایجان غربی را نماد همزیستی مسالمت آمیز اقوام دانست و گفت: آذربایجان غربی با سه کشور مرز مشترک دارد و از موقعیت استراتژیک خاصی برخوردار است اما دولتها نتوانسته اند از این امتیار راهبردی استفاده کنند.

عبدالناصر همتی با تاکید بر اهمیت تمرکززدایی از مرکز گفت: استانها باید بر مبنای شایسته سالاری و تفکرِ اقتصادی اداره شوند و در این راستا توسعه متوازن به ویژه در استانهای مرزی در اولویت برنامه ها و بیش از پیش مورد توجه قرار خواهد گرفت.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری، توانمندسازی اقشار کم درآمد را از برنامه های دولت خود عنوان و افزود: باید حداقل دستمزدها اصلاح و دوم یارانه ها عادلانه و منطقی بین دهکهای پایین جامعه توزیع شود.

او درخصوص قطع دست واسطه ها در بخش کشاورزی گفت: باید برنامه ریزی ها بر این مبنا باشد که دلالان فرصت ورود به بخش کشاورزی را نداشته باشند و درعین حال قیمت خرید محصولات کشاورزان عادلانه و خرید آن تضمینی شود.

آقای همتی با اشاره به روند احیای دریاچه ارومیه درخصوص برنامه های دولت خود برای احیای دریاچه ارومیه اظهار داشت: انتقال آب رودخانه ها به دریاچه، تغییر الگوی کشت در حوزه آبریز، جلوگیری از احداث سد و حفر چاههای غیرمجاز با مشاوره کارگروه های بین المللی از جمله اقدامات در نظر گرفته شده در این زمینه است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ادامه سخنان خود درخصوص افزایش درآمدها در آذربایجان غربی به زبان آذری گفت:

نوسازی بیمارستانها و افزایش تختهای بیمارستانی، نوسازی و تجهیز شبکه راههای مواصلاتی و مسیرهای تزانزیت بین المللی از جمله سایر موضوعات مطرح شده درخصوص برنامه های آقای همتی برای شکوفایی و رونق اقتصادی استان آذربایجان غربی بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار