مدیرکل هواشناسی اردبیل:
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اردبیل نشان می دهد فردا ۲۸ خرداد همزمان با روز انتخابات دمای هوا در بیشتر مناطق مختلف استان کاهش خواهد یافت.
کد خبر: ۹۷۱۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲ 17 June 2021

سیاوش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، به تشریح آخرین وضعیت نقشه‌های هواشناسی در استان اردبیل پرداخت و اظهار کرد: بر اساس اعلام کارشناسان هواشناسی، امروز در تمامی شهرستان‌های استان هوای گرم و پایدار همراه با آسمانی صاف حاکم خواهد بود.

وی افزود: در این مدت در اغلب مناطق استان اردبیل در ساعات بعدازظهر و عصر وزش باد تند به خصوص در نواحی مرکزی و جنوبی استان پیش بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل به وضعیت جوی استان در روز انتخابات پرداخت و گفت: فردا جمعه ۲۸ خرداد ماه همزمان با روز انتخابات به سبب وزش باد شرقی تند، دمای هوا در استان به طور نسبی کاهش پیدا خواهد کرد.

محمدی تصریح کرد: روز جمعه در بیشتر مناطق استان به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی از شدت گرمای هوا کاسته شده و پدیده غالب وزش باد انتظار می‌رود.

وی از افزایش دمای هوا در استان اردبیل طی هفته‌های آینده خبر داد و افزود: در طول هفته آینده شرایط جوی پایدار و آسمان استان غالباً صاف بوده و از روز یکشنبه دمای هوا به تدریج افزایش یافته و در اغلب روزها طی ساعات بعدازظهر وزش باد خواهیم داشت.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل به کمینه و بیشینه دمای هوا در ۲۴ ساعته گذشته اشاره کرد و ادامه داد: بیشترین دمای هوا در شهرستان‌های نمین و بیله سوار با ۲۱ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمترین دمای هوا در شهرستان نیر با دمای ۱۱ درجه سانتی گراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

منبع/مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار