رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: تاکنون موردی از ابتلا به گونه جهش یافته ویروس کرونا موسوم به "دلتا" در این استان مشاهده نشده است.
کد خبر: ۹۷۵۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲ 01 July 2021

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزآذربایجان غربی، دکتر جواد آقازاده  با بیان اینکه نگرانی از انتقال این ویروس به استان ما نیز وجود دارد، افزود: در صورتی که دستورالعمل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و به ویژه استفاده از ماسک در بین مردم جدی گرفته مشاهده نشدن ویروس کرونا دلتا در آذربایجان غربینشود بدون شک اتفاق خواهد افتاد.


وی با هشدار نسبت به آغاز موج پنجم کرونا که از جنوب کشور آغاز شده و در حال سرایت به دیگر مناطق است، اضافه کرد: شمار بیماران مراجعه کننده به مراکز ۱۶ ساعته افزایش یافته و ظرفیت بیمارستان معین استان نیز در حال تکمیل شدن است.


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی اظهار داشت: خوشبختانه این استان با وجود آنکه یک استان مرزی محسوب می شود ولی توانسته این بیماری را در موج های یک، ۲، سه و چهار به خوبی مدیریت کند به طوری که کمترین آسیب ها را داشته باشد.



وی از مردم خواست به شایعات مختلف در زمینه نوع واکسن ها توجهی نکرده و درصورتی که شرایط دریافت واکسن را دارند به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار