امروز در مراسمی مدیر جدید اداره آموزش و پرورش سلماس معرفی شد.
کد خبر: ۹۷۹۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۶ 17 July 2021

به گزارش تابناک آدربایجان غربی؛ مراسم تکریم و معارفه مدیریت جدید آموزش و پرورش شهرستان سلماس با حضور معاون و مشاور مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، امام جمعه و نماینده مردم شریف سلماس در مجلس شورای اسلامی و جمعی از کارکنان اداری این مدیریت در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش سلماس برگزار شد.

حجت الاسلام سید ابراهیم طباطبایی امام جمعه سلماس در این مراسم گفت: شهرستان سلماس باداشتن سابقه ديرينه، نياز به مسئولان و خدمتگزاراني دارد كه هدفشان خدمت به مردم توسعه و آباداني شهرستان است.

طباطبایی بیان کرد: امروزمسئولین ما باید مردمداری و خویشتن داری را امامان و ائمه معصومین(ع) الگو بگيرند و با عطوفت و مهربانی بامردم برخورد کنند.

وی اظهار کرد: مسئولین بدانند کسب جایگاه برای خدمت به مردم از بزرگترین نعمتهاست و باید از این فرصت بخوبی استفاده کرده ورضايت خاطر ارباب رجوع راحفظ نماییم.

امام جمعه سلماس تصریح کرد: توجه به آموزش وپرورش از اساسی ترین موضوعات کشوراست چراکه آینده سازی و کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی و پرورش نیروهای متخصص در گرو توسعه وگسترش آموزش وپرورش نوین درسطوح مختلف کشور است.

دکتر یعقوب رضازاده نماینده مردم شریف سلماس در مجلس نیز در آیین تکریم و معارفه مدیریت جدید آموزش و پرورش این شهرستان گفت: خدمت در مجموعه آموزش و پرورش از ارزنده ترين خدمات است چراکه حوزه کاري این مجموعه بسيار وسيع و گسترده است و مابايد از فرصت خدمتگزاري بيشترين بهره را در پيشبرد اهداف نظام و خدمت به مردم و آینده سازان کشورمان ببريم.

رضازاده بیان کرد: نیاز به ارتقا و توسعه سیستم آموزش و پرورش کشور همگام با آخرین سیستم های آموزشی دنیا ، نیازی مهم و غیرقابل انکار است که نمایندگان مجلس نیز توجه به این امر را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

وی خاطرنشان کرد : توجه به شایسته سالاری مهمترین نیاز سلماس در انتصابات سطح شهرستان می باشد و باید فارغ از بحث های جناحی و سیاسی افراد کاردان شهرستان بر سر مسئولیت باشند.

در این مراسم ، ایرج افراسیابی به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان سلماس معرفی از خدمات حسین حبیبی ، سرپرست قبلی این اداره تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار