سارا شاه آبادی در گفتگو با تابناک:
معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت: واکسیناسیون افراد زیر ۶۰ سال در شهر و افراد زیر ۵۰ سال در روستا های استان کرمانشاه آغاز شده است.
کد خبر: ۹۸۱۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵ 26 July 2021

سارا شاه آبادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: تمامی افراد بالای ۵۸ سال در شهرها،بالای ۴۸ سال در روستاها و بالای ۱۸ سال در عشایر واجد شرایط در یافت واکسن کرونا در استان هستند.

وی افزود: افراد واجد شرایط در سامانه سلامت به آدرس salamat.gov.irsalamat.gov.ir ثبت‌نام و بر اساس پیامک ارسالی به مکان هایی که در پیامک ذکر شده مراجعه و واکسن را دریافت کنند.

شاه آبادی تصریح کرد :متولدین سال ۴۱ و ۴۲ با توجه به اینکه سامانه سلامت برای این افراد باز نشده از طریق بهورزان و مراقبین سلامت پیامک برای آنها ارسال خواهد شد و در پیامک ارسالی ذکر خواهد شد که به کدام مرکز برای دریافت واکسن مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه جمعیت هدف دریافت واکسن کرونا بالای ۱۸ سال در کشور است ابراز کرد:بعد از تزریق واکسن همچنان پروتکل های بهداشتی باید رعایت شود و ماسک فراموش نشود.

وی افزود: افراد بالای ۷۰ سال که دوز دوم واکسن خود را دریافت نکردند می‌توانند به مراکز تزریق واکسن مراجعه و نوبت دوم را دریافت کنند در استان کرمانشاه ۱۵۰۰ نفر واجد شرایط هستند که تاکنون ۱۳ درصد واکسن دریافت کرده‌اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار