رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزايش شمار مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۹۸۱۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۱ 26 July 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز يزدان‌پناه افزود: هم اکنون 338 بيمار در بيمارستانهاي استان بستري مي باشند كه 130 نفر از اين بیماران مبتلای قطعی و 18 نفر در بخش مراقبت هاي ويژه تحت درمان هستند.
وي ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 51962 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی اذعان داشت: از 511 نمونه پی سی آر دريافت شده از آزمايشگاه سلولي و مولكولي ياسوج حدود ٣٩ درصد موارد مثبت بودند كه بیشترین موارد مثبت در شهرستان های  بویراحمد، گچساران ،کهگیلویه ، بهمئي و دنا  بود. همچنین از 327 نمونه رپید تست 25 درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان های بهمئی، باشت و گچساران هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شمار بیماران بستری در بیمارستان های معین کرونای استان از مرز 300 نفر گذشته و این نشانه خطر بزرگ و آسیب زای کرونا در آينده نزديك است كه لزوم مشاركت همه مردم، نهادها و سازمان ها را براي كنترل بيماري مي طلبد .
دکتر یزدان پناه اذعان داشت: همه باید دست به دست هم دهیم و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ، استفاده از ماسك ، رعايت فاصله فيزيكي،عدم حضور در هر نوع تجمع و دورهمي و مراسمات  ، پرهيز از سفر و حضور در مكان هاي شلوغ و پرخطر در راستای کاهش میزان شیوع بیماری تلاش نماییم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار