رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون گفت: ۹۹ بیمار مشکوک و مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان ولیعصر (عج) بستری هستند که شرایط جسمی ۸ نفر از آنها نامساعد گزارش شده است.
کد خبر: ۹۸۱۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 28 July 2021

تابناک فارس به نقل از شیرازه: بندر برامکی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون گفت: با شناسایی ۱۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹، مجموع آمار مبتلایان از ابتدای اپیدمی کرونا تا ۴ مرداد ۱۴۰۰ به ۱۰ هزار و ۱۷۳ نفر افزایش یافت.

وی ضمن برشماری این آمار افزود: از این تعداد بیمار شناسایی شده ۱۰ نفر ساکن کازرون، ۸ نفر ساکن بخش ها و روستاهای اطراف (بلیان ۲ نفر، بهرام آباد ۱ نفر، شاپور ۱ نفر، مهرنجان ۱ نفر، قلعه سید ۱ نفر، تل گاه ۱ نفر و دریس ۱ نفر) هستند. با فوت ۳ نفر از بیماران ساکن کازرون، مجموع آمار فوتی های قطعی کرونا نیز به ۲۴۵ نفر افزایش یافت.

این مقام مسئول در شبکه بهداشت و درمان اضافه کرد: ۹۹ بیمار مشکوک و مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان ولیعصر (عج) بستری هستند که شرایط جسمی ۸ نفر از آنها نامساعد گزارش شده است.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی برای همه افراد در هر اجتماعی که افرادی غیر از ساکنان خانواده در آن جا حضور دارند، بیان کرد: در صورت ابتلای هر یک از اعضای خانواده به این بیماری، لازم است خود را در یک فضای مجزا قرنطینه کرده و دیگر اعضای خانواده نیز با استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی جدی تر عمل کنند.

برچسب ها: کرونا ، کازرون ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار