دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از شهروندان این استان خواست برای خروج و گریز از شعله‌های مهیب پیک پنجم کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به یاری کادر درمان خسته، اما پرتلاش و بانگیزه این دانشگاه بشتابند.
کد خبر: ۹۸۱۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴ 28 July 2021

افزایش لحظه‌ای پذیرش کرونایی‌ها در استان/ استمداد مدافعان سلامت از سمنانی‌ها

 

 

به گزارش تابناک سمنان بنا به اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان که شهروندان 6 شهرستان گرمسار، آرادان، سمنان، سرخه، مهدیشهر و دامغان را تحت‌پوشش دارد به دنبال شیوع گونه جهش‌یافته دلتا، شمار موارد بستری و ابتلا به کووید19 در روزهای اخیر بال افزایش شدید روبرو بوده است.

 در اطلاعیه ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان که خطاب به مردم این استان به نگارش درآمده، عنوان شده است:

در پی انتشار گونه جدید ویروس کرونا  (ویروس دلتا) و افزایش شدید موارد ابتلا و بستری در استان،  ستاد فرماندهی مدیریت مقابله با بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از مردم خواست برای یاری رساندن به پرسنل ایثارگر درمانی و بهداشتی و خروج از شعله‌های مهیب پیک پنجم کرونا، موازین بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند.

مردم فرهیخته و شریف استان سمنان

ضمن تبریک اعیاد پر برکت قربان و غدیر ، به آگاهی می رساند علی رغم هشدارهای متعدد مسئولین و خادمین شما در نظام سلامت، در خصوص عواقب و پیامدهای سرایت و انتقال گونه جدید کووید ۱۹ ( ویروس دلتا )، وضعیت بیماری در استان به حالت نگران کننده رسیده است و پذیرش بیماران در مراکز درمانی و مراجعین به مراکز سرپایی لحظه به لحظه در حال افزایش است. همچنین خستگی مفرط کارکنان نظام سلامت ارائه خدمات به بیماران را بسیار دشوار خواهد کرد. در این شرایط حساس، در کنار واکسیناسیون افراد در معرض خطر که با سرعت در حال انجام است؛ تنها همراهی، همدلی و حمایت شماست که می تواند در نجات مردم استان و کشور از غرقابه‌ی وحشت افزای کرونا، یاریگر ما باشد.

از این رو استدعا داریم از حضور در هرگونه تجمع، مراسم، دورهمی های خانوادگی و دوستانه پرهیز نموده و رفت و آمدهای داخل شهری و بین شهری را حذف و با استفاده درست و کامل از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی ما را یاری نمایید.

اطمینان داشته باشید در کنار استمرار تلاش شبانه روزی پرسنل حوزه سلامت ، با این همراهی و مشارکت، نقش برجسته ای در سلامت شما و خانواده عزیزتان و التیام درد بیماران و کاهش فشار کاری خادمین شما در نظام سلامت خواهد داشت.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار