به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت:
به مناسبت سالروز شهادت شهید خبرگار محمود صارمی و روز خبرنگار ایستگاه تقلیل فشار شماره ۲ ارومیه با حضور مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غبه نام ایستگاه شهید صارمی مزین شد.
کد خبر: ۹۸۴۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲ 09 August 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، علیرضا شیخی این اقدام نمادین را گامی در راستای پاسداشت یاد شهدا، اندیشه و آرمان آنها دانست. 

وی افزود: حقیقتا باید مقام و جایگاه شهدای خبرنگاری که در صحنه های سخت دفاع با حضور در عرصه، تاریخ را ثبت و به نسل های بعدی منتقل کرده اند را بیش از پیش قدر بدانیم. 

مدیر عامل شرکت گاز استان گفت: همین امروز هم ما شاهد حضور خبرنگاران در عرصه های سختی مانند بیمارستانها و مراکز درمانی کرونا هستیم تا بتوانند با آگاهی بخشی بیشتر به جامعه برای حفظ جان مردم تلاش کنند. 

به گفته شیخی بدون حضور این عزیزان، نه رشادتهای دوران انقلاب، نه حماسه دفاع مقدس، نه مجاهدت مدافعین حرم و نه حماسه امروز کادر درمان کشور گفته نمی شد و بی ناشناخته باقی می ماند.

در این مراسم آقای راشکی رئیس خبرگزاری ایرنا در آذربایجان غربی نیز گفت: بنده و همکارانم این حرکت بسیار ارزشمند را ارج می نهیم چرا که  تاکنون در سطح کشور چنین حرکت شایسته ای را شاهد نبودم لذا از مدیریت محترم و مجموعه شرکت گاز تقدیر می کنم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار