مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی اعلام کرد: همزمان با آخرین روز هفته دولت و با بهره‌برداری از عملیات گازرسانی دو روستای باقی مانده، میاندوآب به عنوان نخستین شهر سبز استان معرفی خواهد شد.
کد خبر: ۹۹۰۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۶ 31 August 2021

به گزارش تابناک آذربایجان‌غربی ، علیرضا شیخی گفت: امروز و در آخرین روز هفته دولت، با بهره‌برداری از گاز دو روستای شیرین آب و دلک داش با مجموع ۲۳۲ خانوار، میاندوآب به عنوان نخستین شهر سبز استان تبدیل خواهد شد که تمامی روستاهای قابل گازرسانی آن به همراه پوشش نزدیک به صددرصدی بخش شهری، از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به برخورداری ۱۶۵ روستای میاندوآب از نعمت گاز طبیعی، افزود: در مجموع از نزدیک به ۲۰۰ روستای میاندوآب، ۱۶۷ روستا قابلیت گازرسانی داشتند که با اتمام دو روستای مذکور، عمده تعهدات شرکت گاز در بخش خانگی میاندوآب عملی و به اتمام می‌رسد.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی، همچنین ضریب نفوذ گاز در بخش خانوار شهری این شهرستان را نیز نزدیک به ۱۰۰ درصد اعلام کرد و گفت: حفرات خالی شهر در قالب پیمان متوسط هم اینک در حال اجرا بوده و بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شیخی، مجموع تعداد مشترکین جذب شده در میاندوآب را ۹۵ هزار مشترک ذکر کرد و ادامه داد: از این تعداد ۱۶۸ مورد مشترک عمده محسوب می‌شوند.

وی در ادامه تعداد انشعاب نصب شده در این شهرستان را نیز ۵۱ هزار فقره اعلام کرد و گفت: عملیات نصب ۱۳۲۰ فقره انشعاب‌ پراکنده در قالب پیمان عمده نیز در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی، همچنین گفت: میاندوآب در مجموع دارای یک میلیون و ۶۱۴ هزار و ۹۹۴ متر شبکه توزیع و تغذیه، تعداد ۵ ایستگاه CGS و ۳۵ ایستگاه TBS است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار