معاون بهزیستی اصفهان:
تابناک: معاون امور مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان اصفهان گفت: شیوه‌های نوین خیریه‌ای در استان اصفهان اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۹۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹ 03 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، علی‌اصغر شاهزیدی صبح امروز در جشن گلریزان بهزیستی گلپایگان که در زورخانه پوریای ولی شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: کمک به نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه افتخاری است که از سوی خداوند نصیب برخی افراد می‌شود.

وی با تقدیر از برگزاری جشن باشکوه گلریزان افزود: سازمان بهزیستی طیف گسترده‌ای از خدمات را به اقشار آسیب‌پذیر جامعه ارائه می‌دهد و مددجویان زیادی زیر پوشش این سازمان هستند و به همین دلیل سازمان در برطرف کردن تمام مشکلات این افراد ناتوان است.

معاون امور مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان اصفهان گفت: در حال حاضر 300 هزار نفر از جامعه هدف ما به صورت مستمر و با نیمه مستمر از سازمان خدمات دریافت می‌کنند و برابر همین تعداد نیز از خدمات آموزشی، مشاوره‌ای، فرهنگی و سایر موارد بهزیستی بهره می‌برند.

وی بیان کرد: در استان 240 هزار نفر معلول زندگی می‌کنند و بیش از 10 هزار نفر از زنان سرپرست خانوار هستند و خدمت‌رسانی به این افراد تنها با کمک خیران میسر می‌شود چرا که سازمان در رفع تمام این مسائل ناتوان است.

شاهزیدی تصریح کرد: مردم ما به صورت ذاتی خیر هستند و هم آموزه‌های دینی و هم فرهنگ غنی و اصیل ایرانی ما را نسبت به وظیفه ایمانی و انسانی ما آگاه می‌کند تا با مشارکت در این امور سال نو زیبایی را برای مستمندان رقم بزنیم.

وی با اشاره به برنامه‌های آتی این نهاد خاطرنشان کرد: سعی داریم در سال آینده در کنار شیوه‌های سنتی و برای راحتی مردم از روش‌های نوین یعنی از راه فضاهای مجازی و شبکه‌های اینترنتی مشارکت مردم را در امور خیریه جذب کنیم که در این راه رسانه‌ها نیز می توانند بسیار تاثیرگذار باشند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار