سردار علایی فرمانده سپاه خوی گفت : به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ۲۲۰  برنامه درقالب ۲۸ عنوان برنامه در خوی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۹۵۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳ 20 September 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سردارمحمدباقرعلایی در نشست خبری با خبرنگاران بعد از تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت :
ما باید با گرامی داشت هفته دفاع مقدس دین خود را نسبت به شهدا ، جانبازان ، آزادگان و رزمندگان با اخلاص که خون و سلامتی خود را در دفاع از دین و آرمان های انقلاب تقدیم کردند و درخت انقلاب را آبیاری نمودند و ثمره آن خون های پاکی که  مایه افتخار جمهوری اسلامی ایران شده  که مقاومت رزمندگان ما در ۸ سال دفاع مقدس سرلوحه مقاومت رزمندگان سوریه و لبنان و دیگر رزمندگان آزادی خواه کشور اسلامی شده است ، ادا کنیم.
علایی در مورد خدمات خبرنگاران نیز گفت : یاد و زحمات خبرنگارانی که لحظات تلخ و شیرین ۸ سال جنگ  را ثبت کرده و به آیندگان ، نسلی که جنگ و دفاع مقدس را ندیده و درک نکرده اند به یادگار گذاشتند و در این راه خون خود را تقدیم اسلام نموده اند، گرامی می داریم.
وی همچنین از خبرنگارانی که با نشر آثار دفاع مقدس و آگاهی دهی به نسل جوان امروزی دین خود را درمقابل خون شهدا ادا می کنند،تقدیر تشکر کرد.

علایی در ادامه برنامه های هفته دفاع مقدس را تشریح کرد و گفت : در طول هفته دفاع مقدس ۲۲۰ برنامه در قالب ۲۸ عنوان برنامه با هدف حفظ و انتقال ارزش‌ های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های جوان امروزی و آیندگان،  در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج خواهران و برادران شهرستان خوی  شهرستان و بخش های تابعه برگزار می‌شود.

وی افزود : برنامه‌های هفته دفاع مقدس درشهرستان خوی هم زمان با سراسر کشور از روز ۳۱ شهریور با شعار ( ما مقتدریم ) و اجرای مراسم صبحگاه مشترک با حضور نیرو‌های های سپاه، ارتش ، نیروی انتظامی و بسیج وبابرگزاری کاروان موتوری وخودروی توسط یگانهای ویژه در سطح شهر آغاز می‌شود.
 علایی افزود : غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهداء ، نواختن زنگ مقاومت در مدارس ،دیدار با خانواده های معظم شهدا وجانبازان ، برگزاری ۹ یادواره شهدا ، ۸ یادواره آبروی محله در جلو درب منازل شهدا، برگزاری ۱۱ عنوان مسابقات ورزشی ، وبرگزاری ۲۰ نشست روشنگری و بصیرت افزایی ، تجلیل از بسیجیان و ایثارگران ، ارائه خدمات پزشکی  رایگان به بسیجیان و رزمندگان و نیروهای نظامي و انتظامی در طول این هفته و ارائه مشاوره رایگان به آحاد مردم، از جمله برنامه های این هفته می باشد .

وی درادامه با بیان اینکه در طول این هفته ۵۷۰۰ نفر از رزمندگان پیشکسوت دفاع مقدس تجلیل می شود ،گفت:از این تعداد ۳۰۰نفر از رزمندگان در۳۰ شهریور با حضور خانواده های شهدا و رزمندگان در مصلی تجلیل ومابقی توسط اعضای شورای اداری و پایگاه های مقاومت تجلیل می شود.
فرمانده سپاه خوی گفت : درپی دستور مقام معظم رهبری در مورد ادامه رسیدگی به آسیب دیدگان از کرونادر طول این هفته ۲۲موردکمک مومنانه از طریق حوزه ها ، پایگاه های مقاومت درسطح شهر و مناطق تابعه در میان خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.
وی تاکید کرد : برنامه خاطره گویی رزمندگان پیشکسوت توسط هیئت رزمندگان اسلام در فضای مجازی برگزار می‌شود.
لازم به ذکر است : در پایان جلسه فرمانده سپاه خوی از خبرنگاران حاضر در نشست تقدیر بعمل آورد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار