معاون وزیر راه و شهرسازی
معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی برلزوم استفاده از ظرفیت اراضی در اختیار دستگاه‌های اجرایی در تحقق قانون جهش تولید تاکید کرد.
کد خبر: ۹۹۵۹۴۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۸ 22 September 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، صادق مالواجرد در حاشیه یکصد و نهمین جلسه شورای تامین مسکن آذربایجان غربی گفت: با توجه به اینکه مطالعات اجرای برنامه‌های جهش تولید مسکن در حوزه‌های تخصصی برنامه‌ریزی توسعه شهری انجام می‌شود لازم است توجه به زیرساخت‌های موجود در داخل حریم شهرها در اولویت باشد.

وی با بیان اینکه توسعه شهری نباید در افزایش وسعت شهرها خلاصه کرد افزود:علاوه بر شناسایی زمینهای مستعد توسعه شهری و فراهم‌سازی مقدمات الحاق آنها به محدوده شهری باید به دنبال اثربخشی طرح‌های جامع در پاسخگویی به نیازها و ضرورت‌های توسعه شهری در آینده بود.

معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه آذربایجان‌غربی در تحصیل ٢٢هزار هکتار اراضی ملی و دولتی در داخل حریم شهرها، قدم بزرگی برداشته است گفت:اراضی مورد نیاز برای تولید و عرضه مسکن همراه با برنامه‌ریزی خدمات عمومی و پشتیبان ساماندهی شود و مسیر توسعه این فضاهای جدید درست ترسیم شود.

صادق مالواجرد اظهار داشت: ساختار و رئوس مطالعات و بررسی‌های لازم برای تهیه طرح جامع توسعه شهری باید مسئله‌محور، مشارکتی بودن و اتکا بر ظرفیت‌ها و منابع هر شهر تهیه و تصویب شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار