کمبود نیروی انسانی در رودهن تا حدودی جبران شده است

دماوند- رئیس آموزش و پرورش رودهن با اشاره به تحصیل ۱۵ هزار دانش‌آموز در ۷۳ مدرسه این بخش گفت: کمبود نیروی انسانی در رودهن با به کارگیری نیروهای بازنشسته و حق التدریسی تا حدودی جبران شده است.
کد خبر: ۱۰۰۱۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸ 13 October 2021

به گزارش «تابناک تهران»، زهرا رستمی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت و تعداد دانش اموزانی که در بخش رودهن مشغول به تحصیل هستند اظهار داشت: بر اساس آمار سامانه سیدا، جمعیت دانش‌آموزان بخش رودهن، ۱۲ هزار و ۹۰۰ نفر است که احتمال دارد با ثبت دانش‌آموزان باقی مانده در سامانه، این جمعیت به ۱۵ هزار نفر برسد.

وی افزود: در مقطع ابتدایی ۶ هزار و ۴۲۷ نفر، متوسطه اول ۳ هزار و ۱۶۳ نفر، متوسطه دوم یک هزار و ۹۰۸ نفر، فنی و حرفه‌ای ۴۶۲ نفر و کار و دانش ۵۷۵ نفر تحصیل می‌کنند و تعداد یک هزار و ۱۳۰ معلم در مدارس دولتی و غیردولتی بخش رودهن مشغول تدریس هستند.

رستمی گفت: در بخش رودهن، ۳۳ مدرسه ابتدایی، ۲۱ مدرسه متوسطه اول، ۲۲ مدرسه متوسط دوم و در مجموع ۷۳ مدرسه در این بخش فعالیت دارند و ۳۸۰ کلاس در مدارس بخش رودهن وجود دارد که نسبت به سال تحصیلی گذشته، تعداد ۳۵ کلاس درس در این بخش افزایش یافته است.

رئیس آموزش و پرورش رودهن با بیان اینکه کمبود نیروی انسانی در وزارت آموزش و پرورش امری غیرقابل کتمان است عنوان داشت: آموزش و پرورش بخش رودهن با به کارگیری نیروهای بازنشسته و همکاران حق التدریسی این مشکل را تا حدود زیادی جبران کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار