دستگیری سارق مامور نما در شیراز

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری سارق مامورنما حرفه‌ای و اعتراف به ۷۰ فقره سرقت دوچرخه در شهرستان شیراز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۵۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰ 27 January 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: سردار رهام‌بخش حبیبی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه در پارکینگ منازل مسکونی در شیراز، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری «۱۷ قدمگاه» شهرستان شیراز با انجام اقدامات فنی و تخصصی و تحقیق از شکات مطلع شدند که سارق تحت عنوان مامور ادارات مختلف زنگ درب منازل را زده و پس از وارد شدن به پارکینگ و همچنین حیاط خانه‌های مسکونی اقدام به سرقت دوچرخه می‌کرده است.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را در این زمینه آغاز و موفق شدند در این خصوص یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و وی را در مخفیگاهش در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کنند.

سردار حبیبی با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۷۰ فقره سرقت دوچرخه اعتراف کرد، گفت: در این خصوص یک نفر مال خر نیز شناسایی و دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مراجعه افرادی تحت عنوان مامور ادارات مختلف، کارت شناسایی آنان را رویت و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک آن را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

کد خبر 5410207

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار