۷۸۸ نفر جذب آموزش و پرورش استان مرکزی می شوند

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور که در حال حاضر نام نویسی آن در حال انجام است، ۷۸۸ نفر جذب آموزش و پرورش استان مرکزی می شوند.
کد خبر: ۱۰۳۰۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴ 23 February 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، بهرام حسین آبادی افزود : در نهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور، ۳۴ هزار و ۸۰۰ نفر در وزارت آموزش و پرورش استخدام می شوند که سهم استان مرکزی ۷۸۸ نفر می باشد.
وی اظهار داشت: ۲۶۰ آموزگار ابتدایی، ۱۵ آموزگار استثنایی و ۳۱ مراقب سلامت، امسال در دوره ابتدایی بدون احتساب جنسیت جذب آموزش و پرورش می شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی ادامه داد: الباقی این نیروها با توجه به رشته تحصیلی بعنوان دبیر و هنرآموز، مربی امور تربیتی و یا معلم تربیت بدنی به استخدام آموزش و پرورش استان مرکزی در خواهند آمد.
حسین آبادی اظهار امیدواری کرد: با توجه به کاهش درصد کمبود نیروی انسانی استان در پی جذب نیروهای جدید، شاهد نشاط و پویایی بیشتر با حضور نیروهای جوان در مدارس باشیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی یادآور شد: این افراد پس از پذیرش در آزمون علمی و مصاحبه تخصصی و گزینش باید یک دوره آموزشی فشرده را در دانشگاه فرهنگیان بگذرانند.
وی اضافه کرد: علاوه بر نیروهای جذب شده در آزمون استخدامی، سالانه حدود ۵۰۰ نفر نیز از طریق دانشگاه فرهنگیان جذب آموزش و پرورش استان می‌شوند.
گفتنی ثبت نام نهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور از روز چهارشنبه مورخ ۲۷ بهمن ماه ۱۴۰۰آغاز و لغایت روز جمعه ۶ اسفندماه ادامه دارد.
طبق اطلاعیه سازمان سنجش کشور آزمون رشته‌های شغلی مربوط به وزارت آموزش و پرورش روز ۱۶ اردیبهشت و رشته‌های شغلی سایر دستگاهها در روز ۳۱ تیر ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار