عضو جدید شورای شهر محلات معرفی شد

تابناک: عضو جدید شورای اسلامی شهر محلات از روز گذشته و پس از تحلیف به قرآن کریم در حضور فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر محلات کار خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۱۰۶۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۸ 05 October 2015

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از صبح محلات، با انتصاب حسن شمس عضو سابق شورای شهر محلات به عنوان رئیس جدید آموزش و پرورش شهرستان، محمد صالحی از اعضای علل بدل شورای اسلامی شهر محلات پس از تحلیف به قرآن کریم رسما به عضویت در شورای شهر درآمد.

با استناد به بند 2 ماده 28 قانون شوراها مصوب سال 1386، روسا، مدیران و سرپرستان استان، شهرستان و بخش به ترتیب از عضویت در شوراهای اسلامی واقع در محدوده استان، شهرستان و بخش محروم می‌شوند و بر اساس همین قانون حسن شمس عضو سابق شورای اسلامی شهر محلات به واسطه انتصاب و دریافت حکم مدیریت آموزش و پرورش شهرستان محلات در مورخ 94/7/5 از ادامه فعالیت در شورای شهر محلات محروم شد.

بر اساس همین قانون محمد صالحی به واسطه کسب بیشترین رای در انتخابات گذشته شورای اسلامی شهر محلات پس از هفت نفر اعضای اصلی به عنوان اولین عضو علل بدل انتخاب و پس از محرومیت حسن شمس از عضویت در شورای شهر محلات به جای وی معارفه و عصر روز گذشته در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر محلات در حضور اعضای شورای شهر، فرماندار و شهردار محلات و پس از تحلیف به قرآن کریم کار خود را آغاز کرد.

همچنین در پایان این مراسم از زحمات دو ساله حسن شمس عضو سابق شورای اسلامی شهر محلات تقدیر شد.

عضو جدید شورای شهر محلات معرفی شد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار