هشت_پروژه توسعه عمران شهری ویژه شهرداری کلاچای به بهره‌برداری رسید

هشت_پروژه توسعه عمران شهری ویژه شهرداری کلاچای به بهره‌برداری رسید

در پنجمین روز از #هفته_دولت و در آیینی با حضور فرماندار شهرستان رودسر، امام جمعه، بخشدار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، جمعی از مسئولان ادارات و نهادها، کارکنان شهرداری کلاچای و قشرهای مختلف مردم هشت پروژه توسعه عمران شهری ویژه شهرداری کلاچای گشایش و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۲۳۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷ 28 August 2023

هشت_پروژه توسعه عمران شهری ویژه شهرداری کلاچای به بهره‌برداری رسیدهشت_پروژه توسعه عمران شهری ویژه شهرداری کلاچای به بهره‌برداری رسیدهشت_پروژه توسعه عمران شهری ویژه شهرداری کلاچای به بهره‌برداری رسیدهشت_پروژه توسعه عمران شهری ویژه شهرداری کلاچای به بهره‌برداری رسیدهشت_پروژه توسعه عمران شهری ویژه شهرداری کلاچای به بهره‌برداری رسید

فرماندار رودسر روز دوشنبه در مراسم افتتاح نمادین پروژه زیرسازی و آسفالت خیابان اندیشه غربی با تبریک هفته دولت و با قدردانی از تلاش های شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاچای بر تداوم روند خدمات رسانی با سرعت و شتاب هر چه بیشتر به مردم تاکید کرد.

محمد حیدری افزود:
این شرایط باعث می شود تا مردم از خدمات شهرداری و شورا راضی و خشنود شوند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای هم در این مراسم بیان کرد:
این پروژه (زیر سازی و آسفالت خیابان اندیشه غربی) در راستای هفت پروژه ای است که با همکاری مجموعه شورا و مدیریت شهری در هفته دولت گشایش و به بهره‌برداری می‌رسد.

کامران علیپور کلایه افزود:
برای اجرای این پروژه به همراه پروژه لوله گذاری با هدف دفع و هدایت آبهای سطحی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و در مجموع برای کل پروژه ها ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

بر پایه گزارش دیگری فرماندار شهرستان رودسر به همراه هیات همراه از پروژه موزاییک فرش بازار ماهی فروشان و نیز وضعیت منبع آب شهر کلاچای بازدید کرد.

 دوم تا هشتم شهریور هفته دولت نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار