فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا کرمانشاه:

هفته دفاع مقدس یادآور آرمان خواهی و ولایت مداری است

گروه استان‌ها- فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا و رئیس کمیته نیروهای مسلح استان کرمانشاه گفت: هفته دفاع مقدس یادآور آرمان خواهی و ولایت مداری است.
کد خبر: ۱۱۸۵۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶ 28 September 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، امیر سلیمان طاهری امروز (هفتم مهرماه) در اجلاسیه ۱۲۶۸ شهید لشکر ۲۹ حضرت نبی اکرم (ص) و شهدای نیروهای مسلح استان کرمانشاه که در حسینیه ثارالله سپاه نبی اکرم(ص) برگزار شد، اظهار کرد: هفته‌ دفاع مقدس مظهر مقاومت ملت ایران و مظهر ذلت استکبار جهانی و مشعل فروزان نسل بعد از انقلاب را تحلیل می‌کند.
 
وی افزود: این هفته یادآور آرمان‌خواهی و ولایت مداری تدبیر و حکمت است.
 
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا و رئیس کمیته نیروهای مسلح کنگره شهدا استان کرمانشاه تصریح کرد: هفته‌ دفاع مقدس نمایشگاهی از خالص‌ترین دعاها بوده که رمز آن ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار و پس از جنگیدن توانستند نظام جمهوری اسلامی ایران را به بار آورند.
 
 
امیر طاهری در ادامه بیان کرد: همه ما الخصوص جوانان باید بدانند در دفاع مقدس مردم ایران چگونه جنگیدند و پیروزی نصیب ملت شد.
 
این مقام مسئول ابراز کرد: جنگ ما جنگ ملیتی نبود جنگ اعتلاف بین المللی و یک جنگ جهانی سوم بود که استکبار به نیابت صدام آغاز کرد.
 
وی گفت: دفاع مقدس درس‌ها و دستاوردهای بسیاری برای ما به یادگار گذاشت که دشمن نمی‌تواند به ما حمله کند چرا که در جنگ ضربه محکمی از ما خوردند.
 
فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا استان کرمانشاه تصریح کرد: امروز دشمن به جنگ شناختی رو آورده و قلب و ذهن جوانان را نشانه گرفتند تا ملت ما را از مسیر انقلاب منحرف کنند.
 
رئیس کمیته نیروهای مسلح استان گفت: هدف از این اجلاسیه ها این است توطئه دشمن خنثی شود و ملت ایران با سبک زندگی شهدا آشنا شوند و ترویج فرهنگ شهدا در جامعه گسترش یابد.
 
این مقام مسئول در پایان تشریح کرد: در این مدت که مسولیت کمیته نیروهای مسلح را برعهده داشتم اقدامات فراوانی انجام شد که شامل مشخص نمودن چارت نیروهای مسلح، برگزاری یازده کمیته نیروهای مسلح، دیدار با امام جمعه، محفل انس با قرآن، سرکشی به خانواده های شهدا، جانبازان، بازنشستگان نیروهای مسلح، برگزاری اردوهای تفریحی، ۲۰همایش پیاده روی، همایش از بازنشستگان، توزیع هشت هزار بسته کمک آموزشی و ... است.
 
انتهای پیام/ن
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار