عالم دینی اهل سنت خراسان شمالی:

شهید سیدحسن نصرالله برای ما یک الگوی مقاومت بود/هرکدام از ما یک سیدحسن هستیم

گروه استان‌ها-مدیر مدرسه علمیه هدایتی کلات ابریشم راز و جرگلان گفت: فرمانده صالح جبهه مقاومت برای ما یک الگوی مقاومت در مقابل دشمنان قرآن بود که با شهادت آن سردار آتش مقابله با رژیم صهیونیستی و آمریکای خبیث نه تنها خاموش نمی‌شود و بلکه شعله ورتر می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۵۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰ 29 September 2024

خالمحمد آخوند سرفراز در گفتگو با خبرنگار «تابناک خراسان شمالی» اظهار داشت: شهادت سیدحسن نصرالله داغ و مصیبت بزرگی برای مسلمین و حتی بشریت است، اما این خواست خداست که جهادگران فی سبیل الله به نزد پروردگارشان بازگردند.

وی افزود: رزمندگان ما شهید که می‌شوند، نمی‌میرند، بلکه در این دنیا و در آخرت بالاتر می‌رود و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند. اگر برخی انسان‌ها جهاد در راه خدا نمی‌کردند، فساد جهان را پر می‌کرد و فرمانده عزیز جبهه مقاومت یکی از همان افراد و سربازان خدا بود که به مقام والای شهادت نائل آمد.

مدیر مدرسه علمیه هدایتی کلات ابریشم راز و جرگلان در ادامه تصریح کرد: با رفتن فرمانده مظلومین جهان به دنیای ابدی و همنشین شدن آن شهید والا مقام با بندگان محبوب الهی در بهشت، آن سردار سرافراز اسلام مزدش را از خداوند گرفت. 

وی با اشاره به اینکه شهید سید حسن‌ همیشه برای ما زنده خواهد بود، بیان کرد: همچنان که امروز روح آن شهید بزرگ مرد اسلام با شهادتش آرام گرفت، ما نیز باگرفتن انتقام خون پاک آن والا مقام و اتحاد در مقابل رژیم سفاک با نابودی و مرگ بنیامین نتانیاهو و دیگر اعضای رژیم خونخوار و کثیف صهیونیستی آرام می گیریم.

خالمحمد آخوند سرفراز افزود: فرمانده صالح جبهه مقاومت برای ما یک الگوی مقاومت در مقابل دشمنان قرآن بود که با شهادت آن سردار آتش مقابله با رژیم صهیونیستی و آمریکای خبیث نه تنها خاموش نمی‌شود و بلکه شعله ورتر می‌شود.

عالم دینی اهل سنت خراسان شمالی در پایان اظهار داشت: رژیم صهیون با به شهادت رساندن رزمندگان جبهه مقاومت نمی تواند پایان عمر خود را طولانی کند و ما به دشمنان اعلام می‌کنیم که هرکدام از ما یک سیدحسن هستیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار