بالگرد امدادی در البرز مستقر می‌شود

کد خبر: ۱۲۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۹ 09 March 2015
مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز از استقرار یک فروند بالگرد امدادی در تعطیلات نوروزی در این استان خبرداد.
دکتر احسان نصیری درجمع خبرنگاران افزود: با توجه به اینکه 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به استان البرز است، دومکان برای استقرارو پرواز این بالگرد در پارک جهان نما و شهرستان ساوجبلاغ پیش بینی شده است .
وی بیان داشت: درتعطیلات نوروز94 داروخانه جمعیت هلال احمر ازساعت 9 صبح تا 15 به مردم خدمات دهی می کند.
نصیری افزود: درطرح امداد نوروز94 تعداد 20 پایگاه ثابت وسیار درنقاط مختلف استان البرز برای خدمات رسانی به مسافران می شود.
این مسوول بیان داشت: همچنین برای خدمات دهی بیشتردر ایام نوروز دو موتورلانس نیز درابتدای ورودی کرج مستقرشده تا بتوانند خدمات دهی بیشتری به مسافران انجام دهند .
نصیری خاطرنشان کرد: تلفن گویای 112 ویژه عملیات های امدادی جمعیت هلال احمرآماده برای تماس های تلفنی مردم و نیازمندان فعال است .
نصیری از طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی خبر داد و گفت: جوانان جمعیت هلال احمر البرز در میادین ورودی و خروجی شهرمستقر می شوند و اطلاعاتی از قبیل راههای دسترسی، شماره تلفن های بیمارستان ها و داروخانه های شهر و توصیه های ایمنی را در قالب برنامه های اندروید و همچنن برشور به هموطنان ارائه خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر البرز علاوه بر تجهیزات پزشکی سِت نجات که حاوی دستگاه های زنده یاب الکترونیکی است ، در اختیار دارد،افزود: هرکدام از این سِت ها یک میلیارد و 250 میلیون تومان ارزش دارد ودر زمان حاضر جمعیت هلال احمر البرز دارای چهار سِت سبک و یک سِت سنگین است.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم چهارشنبه آخرسال، گفت: به منظور پیشگیری از حوادث ،مکان های در سطح استان برای برگزاری این مراسم پیش بینی شده است. 
نصیری ازطرح مروجین سلامت درچهارشنبه آخرسال خبرداد و یادآورشد که دراجرای این طرح امدادگران با حضور درنزدیکی مدارس و اماکن عمومی ، طرح های آموزشی به مردم ارایه می دهند.
وی گفت: طرح امداد نوروزی از 26 اسفند ماه جاری آغاز تا 15فروردین سال آینده ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار