همزمان با حضور رئیس جمهور منتخب در مشهد، اختلاف در اصلاحات بالا گرفت!

حامیان دکتر روحانی در لیست اصلاح‌طلبان استان جایی ندارند!

همزمان با حضور دکتر روحانی در مشهد موضوع اختلاف در طیف اصلاحات در خراسان رضوی بر سر بستن لیستهای انتخاباتی مجلس جدیست به طوریکه حتی گویا اعضای ستادهای انتخاباتی رئیس جمهور منتخب نیز در این میان چندان جایگاهی ندارند.
کد خبر: ۱۴۲۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶ 11 December 2015
به گزارش تابناک رضوی، آخرین اخبار از طیف های اصلاح طلب در استان حاکی از وجود اختلاف شدید و تمامیت خواهی برخی افراد در این جریان است به طوریکه بنا برشنیده ها پروژه عبور از رئیس جمهور منتخب پیشتر از قبلی ها از هم اکنون و با حذف منتسبان و حامیان وی در استان از گردونه لیست های انتخاباتی رقم خورده است!

یک منبع نزدیک به اصلاح طلبان خراسان رضوی به خبرنگار تابناک رضوی گفت: اعضای حزب شورای مشورتی استان(مشارکتی های سابق)در یک اقدام تمامیت خواهانه و با دور زدن آیین نامه شورای هماهنگی با انجام اقداماتی همچون تاسیس احزاب ناشناخته که بعضا دارای مجوز حضور در شورای احزاب طلبان کشور نبوده به تازگی اقدام به تشکیل گروههای خودخواسته و رای گیری فرمایشی و خودخواسته، نموده اند.

وی افزود: برخی اعضای حزب منحله مشارکت، برخی اشخاص وابسته به خود را پیش از تهران به عضویت شورای هماهنگی اصلاح طلبان خراسان رضوی درآورده و جهت افزایش سبد رای خود در این شورا اضافه کردند ( مشابه اقدام برخی منتسبان احمدی نژاد در طیف اصولگرایان) تا به این وسیله بتوانند اکثریت پستهای تصمیم گیر درباره انتخابات را مصادره و لیست نهایی نامزدهای مجلس منطبق بر نظرات آنان باشد.

جالب اینکه اعضای ستادهای دکتر روحانی و جبهه اعتدال و برخی اعضای شناخته شده و احزاب باسابقه اصلاح طلب همچون دبیر حزب اعتماد ملی استان و مدیرمسوول روزنامه توس و مسوول ستاد اصلاح طلبان دکتر روحانی  و احزابی همچون اراده ملت مرم سالاری همبستگی اعتماد ملی... نیز گویا از چرخه تصمیم گیری جهت تعیین لیست نهایی اصلاح طلبان حذف شده است.

این منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود این حرکت انحصارطلبانه را به دلیل مخالفتهای ۱۱حزب اصلاح طلب قدیمی وحامیان اصلاح طلب دولت با انحصار طلبی های حزب شورای
 مشورتی(مشارکتی های سابق) و در راستای تفرقه و عدم اتحاد با اعتدالگران و در جهت منافع رقبا، دانست.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار