دبیر ستاد انتخابات آذربایجان شرقی:

دلسوزان نظام و انقلاب به صحنه انتخابات بیایند

دبیر ستاد انتخابات آذربایجان شرقی از تمام افرادی که دلسوز نظام و انقلاب بوده و امتحان خود را در قبال مردم و کشور پس داده اند دعوت کرد در انتخابات پیش رو ثبت‌نام کنند.
کد خبر: ۱۴۹۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹ 22 December 2015
به گزارش تابناک تبریز،رضا استاد رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت ثبت نام دواطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: توسعه، فقط منحصر در مواهب و آیتم های اقتصادی نیست و زندگی خردمندانه و عاری از خشونت نیز از مهم ترین مولفه های توسعه به شمار می رود.
وی افزود: گروه های مرجع قابل قبول و بخصوص رسانه های گروهی نقش ویژه ای در جامعه پذیر کردن افراد و حرکت آنان به سمت و سوی عقلانیت دارند و به هر میزان که سواد و آگاهی مردم افزایش می یابد مشارکت آگاهانه مردم در تمامی برهه های حساس به خصوص انتخابات افزایش می یابد.

جانشین ستاد انتخابات استان ادامه داد: با آگاهی بخشی به تمامی آحاد جامعه شاهد موفقیت های متعدد کشور خواهیم بود.

وی تصریح کرد: رسانه ها باید به صورت مستقل و با نگرشی منتقدانه در عین حال دلسوزانه در راستای موفقیت های کشور نقش آفرین باشند.

به گفته وی باید افرادی به مجلس راه یابند که شناخت کافی از حقوق و وظایف خود داشته و در راستای تحقق منافع ملی تلاش کنند.

استادرحیمی از فعالیت دو کمیته آموزشی و اجرایی تحت نظر ستاد انتخابات استان خبر داد و افزود: تا روز برگزاری انتخابات، بیش از 15 هزار نفر توسط کمیته آموزشی انتخابات، آموزش خواهند دید.

وی همچین به بخشی از وظایف کمیته اجرایی ستاد انتخابات اشاره کرد و افزود: کسب اطلاعات و اخبار، آمار و رصد فعالیت ها و تحرکات انتخاباتی و .. از مهم ترین وظایف این کمیته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار