آیا عبدالعلی زاده خواهد آمد؟

به نظر من احتمال حضور ایشان بالاست/تا آنجایی که شنیده ام در حال مطالعه و بررسی هستند/امروز رسالت بزرگي بر دوش افرادي چون جناب آقاي عبدالعلي زاده سنگيني ميكند

تابناک آذربایجان غربی: در پی راه اندازی کمپین دعوت از دکتر عبدالعلی زاده برای ورود به صحنه انتخابات مجلس شورای اسلامی، با سه نفر از بزرگان و شخیصتهای اصلاح طلب استان گفتگوی کوتاهی انجام دادیم.
کد خبر: ۱۴۹۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶ 22 December 2015

عباس خورشیدی:

به نظر من احتمال حضور ایشان بالاست

نتیجه تصویری برای عباس خورشیدی معاون سیاسی

عباس خورشیدی ، معاون سیاسی -امنیتی دولت دوم اصلاحات در استان آذربایجان غربی ضمن استقبال از این کمپین، در رابطه با حضور دکتر عبدالعلی زاده اظهار داشت:

من حضور بزرگانی مانند جناب آقای عبد العلی زاده را در انتخابات ضروری و مثبت میدانم ، و شخصا" با ایشان تماس گرفتم و دعوت کردم تا ثبت نام کنند و امیدوارم این امر اتفاق بایفتد.

وی در ادامه و در پاسخ به این سوال که چقدر احتمال میدهید عبدالعلی زاده به این دعوت ها پاسخ مثبت بدهند، گفت: با توجه به درخواست های زیادی که از ایشان شده ، به نظر من احتمال حضورشان بالاست.

معاون اسبق سیاسی-امنیتی استان در پاسخ به این سوال که آمدن ایشان ، چه تأثیری در معادلات انتخاباتی شهرمان خواهد داشت؟ گفت: من فکر میکنم سطح رقابت ها را بالا خواهد برد ، و ما خواهیم توانست کاندیدای در خوری به جامعه معرفی کنیم.

متاسفانه بعضا" افرادی ثبت نام کرده و یا مطرح هستند که هیچ قرابتی با مسئولیت مهم نمایندگی ندارند ، نه سوابق اجرایی مهم نه تجربه ؛ نه پیشینه سیاسی و نه فکر و اندیشه ای متناسب با مجلس قانونگزاری دارند؛ این قبیل افراد در شان مردم نجیب و فهیم ارومیه نیستند؛ هیچ کدام از جناح های سیاسی و هیچکس حق ندارد وزانت و حرمت انتخابات و شان مجلس و شان مردم را با معرفی افراد ضعیف و نا کار آمد پایین بیاورد.

اسماعیل میرزائی: تا آنجایی که شنیده ام در حال مطالعه و بررسی هستند

نتیجه تصویری برای اسماعیل میرزایی ارومیه

اسماعیل میرزایی یکی دیگر از فعالین سیاسی اصلاح طلب استان نیز در پاسخ به سوالات مطرح شده گفت:

عده ای از دانشجویان وجوانان ازباب دلسوزی برای نجات کشور از بحرانهای حادث شده دنبال حضور چهره های قوی و تاثیرگذار بودند،که در این خصوص با توجه به سوابق درخشان اجرایی و قانون گذاری آقای عبدالعلی زاده، سراغ ایشان رفته اند.

وی در خصوص احتمال آمدن دکتر عبدالعلی زاده و تأثیر وی در انتخابات اظهار داشت: تا آنجایی که شنیده ام در حال مطالعه و بررسی هستند و در صورتیکه به این قضیه جواب مثبت دهند از نظر اجتماعی باعث ایجاد امید و نشاط در افکار عمومی برای بهبود اوضاع کشور از مشکلاتی که گریبانگیرکشورشده است .خواهدشد.

عسکری: امروز رسالت بزرگي بر دوش افرادي چون جناب آقاي عبدالعلي زاده سنگيني ميكند

نتیجه تصویری برای عسکری -ارومیه-شهرکهای صنعتی

عسکری مدیرعامل سابق شهرکهای صنعتی استان و مسئول ستاد دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 92، هم در پاسخ به سوال خبرنگار تابناک آذربایجان غربی گفت: امروز فضاي سياسي كشور نيازمند فروغ چهره هاي مجرب ، متخصص و تاثير گذار هست تا با درايت و تدبير خود بر مشكلات حاد كشور فائق شوند شرايط پسا تحريم فصل جديدي را فرا روي كشور گشوده است كه بدون حضور عقلاي قوم بهره گيري از اين فرصت تاريخي با ابهام روبرو خواهد شد بنظر من امروز رسالت بزرگي بر دوش افرادي چون جناب آقاي عبدالعلي زاده سنگيني ميكند اگر اين سرمايه هاي اجتماعي امروز بداد كشور نرسند و بكار گرفته نشوند ميدان در اختيار افراد ناكار آمد و مردم فريب بيافتد همه ما مسئول خواهيم بود لذا با شناختي كه از جناب آقاي عبدالعلي زاده دارم اين همسنگر و همراه شهيد باكري ، مردم خود را تنها نخواهند گذاشت.

وی افزود: اين حق مردم اروميه ، استان و كشور هست كه از ثمرات فرزندان برومند و ارزشمند خود بهرمند شوند و رداي نمايندگي را به شايستگان و فضلاي صادق ملت واگذار كنند تا بهارستاني معطر به انديشه ، دانش و تجربه شكل گيرد و به درستي و صلابت پاي حقوق ملت بيايستند انشاالله

عسکری در پاسخ به سوال تأثیر حضور عبدالعلی زاده در انتخابات نیز گفت: حضور شخصيت هاي برجسته نظام و اصلاحات ، چون جناب آقاي عبدالعلي زاده ، در انتخابات اولاً باعث شور و نشاط سياسي و مشاركت حداكثري و اميدواري مردم خواهد شد، ثانياً رقابت انتخاباتي را چند وجهي خواهد كرد و انتظارات مردم اصلاح طلب و بلند همت آذربايجان را برآورد خواهد نمود، همين كه جوانان و دانشجويان فرهيخته و روشنفكر اروميه به عنوان نيرو هاي پيش رو در بحث فراخوان و دعوت از ايشان وارد صحنه شده اند، بسيار خوش يمن بوده و نشان از فضاي انتخاب آگاهانه و اميد بخش را دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار