امدادرسانی آتش‌نشانی یاسوج به ۸۳ حادثه جاده‌ای در سال جاری

رئیس آتش نشانی یاسوج گفت: عمده ترین عملیات های انجام شده طی ۱۰ ماهه گذشته مربوط به حوادث و سوانح جاده ای است که در این مدت آتش نشانی یاسوج ۸۳ مورد عملیات جاده ای داشته است.
کد خبر: ۱۷۱۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۶ 29 January 2016
به گزارش خبرنگار مهر، محمد رستمی در نشست با خبرنگاران، مهار آتش سوزی منازل مسکونی را با ۶۸ مورد، آتش سوزی باغ ها و مزارع با ۶۵ مورد و منابع طبیعی و جنگل ها را با ۱۱۵ مورد از دیگر عملیات امدادی این نهاد عنوان کرد.
وی با بیان اینکه بیشترین عملیات امدادی در این سازمان در ماههای خرداد، تیر و مرداد انجام شده است، افزود: طی ۱۰ ماهه گذشته ۹۹۸ عملیات امداد و نجات از سوی نیروهای آتش نشانی یاسوج انجام گرفته است.
رستمی تعداد تماسهای روزانه مردمی با این سازمان را ۷۰۰ مورد عنوان کرد و گفت: متاسفانه بیش از ۳۵۰ مورد از این تماسهای روزانه با شماره گویای ۱۲۵ آتش نشانی مزاحمتهای تلفنی است.
رئیس آتش نشانی یاسوج با بیان اینکه ۱۰۰ مورد از این تماسها نیز خطای مردم در شماره گیری است، اظهار داشت: مشغول کردن تلفن گویای ۱۲۵ تبعات جبران ناپذیر و پیامدهای ناگواری برای شهروندان و خانواده ها در پی خواهد داشت.
رستمی با اشاره به لزوم آموزش افراد در مواجهه با آتش سوزی و حوادث بیان داشت: یکی از رسالتهای سازمان آتش‌نشانی آموزش به افراد و دستگاه‌های مختلف برای رویارویی با سوانح و حوادث است و در این راستا در مراکزی همچون مدارس، دانشگاه‌های علمی کاربردی، هلا‌ل‌احمر، بیمارستانها و سایر دستگاه‌ها در ۱۰ ماهه اخیر دو هزار و ۷۷ نفر از این آموزشها بهره مند شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار