کاندیداهای احزاب اعتدال و اصلاح طلب حوزه های انتخابیه لرستان معرفی شدند

همزمان با تند تر شدن تب انتخابات درکشورلیست نهایی کاندیداهای حزب اعتدال و توسعه در ۶ حوزه انتخابیه استان لرستان مشخص گردیدندوهمچنین نامزدان اصلاح طلب در برخی از حوزه ها نیز نهایی شدند.
کد خبر: ۱۸۳۶۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷ 19 February 2016

به گزارش تابناک لرستان،همزمان با تند تر شدن تب انتخابات درکشورلیست نهایی کاندیداهای حزب اعتدال و توسعه در ۶ حوزه انتخابیه استان لرستان مشخص گردیدندوهمچنین نامزدان اصلاح طلب در برخی از حوزه ها نیز نهایی شدند.

لازم به ذکر است که لیست نهایی کاندیداهای اعتدال در لرستان از این قرار است:

در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و دوره چگنی "محمد بیرانوندی"و "ایرج عبدی"، درحوزه انتخابیه الیگودرز "محمدتقی توکلی"، در حوزه انتخابیه دورود و ازنا "عباس قائدرحمت" نامزدهای حزب اعتدال هستند.

در حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشگان "اله‌یار ملکشاهی" ،در حوزه سلسله و دلفان، "علی‌باقر طاهری‌نیا" و در حوزه پل‌دختر"سیدحمیدرضا کاظمی" در لیست نهایی این حزب قرارگرفته اند.

این در حالی است که در حوزه انتخابیه بروجرداین حزب کاندیدایی تا به امروزمعرفی نکرده است.

همچنین کاندیداهای شورای هماهنگی احزاب و تشکل‌های اصلاح‌‌طلب استان لرستان درقالب شورای هماهنگی جبهه اصلاحات معرفی شده اند که در حوزه انتخابیه الیگودرز"محمدتقی توکلی"،در حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان" محمد آزادبخت،در حوزه انتخابیه پلدختر"مصطفی چراغی "ودر حوزه انتخابیه خرم آباد نیز" محمد بیرانوندی" و "بهزاد مؤمنی‌مقدم" در این لیست قرار گرفته اند.

شایان ذکر است در حوزه انتخابیه پلدختر ومعمولان با رد صلاحیت کرامت خانی پور کاندیدای شاخص اصلاح طلبان پلدختر شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان لرستان یک روز مانده به آغاز تبلیغات مصطفی چراغی را به عنوان کاندیدای اصلاح طلبان پلدختر معرفی کرد.

گفتنی است بنا به تحلیل بعضی از آگاهان به امور انتخاباتی در برخی از حوزه های انتخابیه اصطکاکهایی نیز بین اعتدالیون واصلاح طلبان وجود داردکه به رقابت انتخاباتی در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی رنگ وبویی دیگر بخشیده است.





منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار