رئیس کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان خبرداد:

بررسی اعتراض نامزدها یک هفته‌ای بررسی می‌شود!

رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: داوطلبانی که به نتایج آرای اعلام شده معترضند می توانند حداکثر تا دو روز پس از اعلام نتایج، مراتب اعتراض خود را به هیئت های اجرایی اعلام کنند و حداکثر طی مدت یک هفته بررسی خواهد شد.
کد خبر: ۱۹۰۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۸ 01 March 2016
به گزارش تابناک رضوی، رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات خراسان رضوی ازافزایش 12 درصدی مشارکت مردم مشهد در مقایسه بادوره قبل و حضور حدود سه میلیون واجد شرایط دراستان در انتخابات 7اسفندخبردادو  گفت: مشارکت گسترده مردم بدون انعکاس به موقع و سریع اخبار، دست یافتنی نبود.
امیر پور مهدی گفت: افزایش 12 درصدی مشارکت مردم مشهد در مقایسه با دوره قبل و حضور حدود سه میلیون واجد شرایط در انتخابات نشان از پویایی جامعه سیاسی استان دارد. پور مهدی افزود: مردم در مواقع حساس و مورد نیاز همواره در صحنه بوده و نقش آفرینی کرده اند؛ و این دوره نیز با مشارکت 68 درصدی از میانگین کشور بالاتر بوده است. رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات خراسان رضوی ادامه داد: با پایان شمارش آرا و اعلام نتایج به استثنای حوزه انتخابیه تربت حیدریه که به دور دوم کشیده شد؛ پرونده انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بسته  شد. وی خاطر نشان کرد: از مجموع 17 نماینده منتخب، هشت نماینده از دوره قبل بودند و الباقی در این دوره به عنوان نماینده انتخاب شدند.
مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: هفت نفر از منتخبان دارای مدرک دکتری، 9 نفر فوق لیسانس و یک نفر لیسانس است.
پور مهدی تصریح کرد: از مجموع شش نماینده منتخب مردم استان در انتخابات مجلس خبرگان نیز سه نفر از دوره قبل بودند و الباقی نیز در این دوره به مجلس راه یافتند که تمامی این افراد دارای مدرک معادل دکتری هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار