مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران در گفت و گو با تابناک:

اکیپ هایی برای سرکشی به حوزه های انتخابیه اعزام می کنیم/ در نهایت امانتداری حافظ رای مردم هستیم

تابناک تهران- «ستاد انتخابات استانداری روز پنج شنبه در آماده باش بود، بنده و همکاران در ستاد حضور داشتیم و اکیپ های هم به حوزه های انتخابیه فرستادیم؛ گزارشی از تخلف نداشتیم اماتبلیغات به صورت محسوس از هفته جاری شکل می گیرد که امیدواریم کاندیداها مانند دور قبل قانون را رعایت کنند.»
کد خبر: ۲۱۷۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷ 23 April 2016
محمدرضا یوسفی در گفت و گو با تابناک در تشریح برنامه های ستاد انتخابات استانداری از روز پنج شنبه گفت‌: از روز پنج شنبه که تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران آغاز شده مورد خاصی مربوط به تخلف گزارش نشده است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران در ادامه بیان کرد: مانند مرحله اول هر آنچه منع تبلیغی داشته وهمچنین موارد قانونی را ابلاغ کردیم و کمیته های امحاء و فرمانداری ها نیز همه مسائل را رصد می کنند و در این زمینه فعال هستند و در چند روز گذشته مشکلی در این زمینه نداشتیم.

وی افزود: در حوزه هایی که انتخابات آنها دو مرحله ای بوده جلسات مختلفی را فرمانداری ها با کاندیداها برگزار می کنند که مساله ای برای برگزاری انتخابات و همچنین تبلغات ایجاد نشود و با فرمانداران هم جلساتی داشتیم، امیدواریم درآرامش مانند دور اول برگزار شود.

یوسفی در پایان تاکید کرد: ستاد انتخابات استانداری روز پنج شنبه در آماده باش بود، بنده و همکاران در ستاد حضور داشتیم و اکیپ های هم به حوزه های انتخابیه فرستادیم؛ گزارشی از تخلف نداشتیم اماتبلیغات به صورت محسوس از هفته جاری شکل می گیرد که امیدواریم کاندیداها مانند دور قبل قانون را رعایت کنند و ما هم هر آنچه مردم بپسندند، می پسندیم و در نهایت امانتداری حافظ رای مردم هستیم.

یوسفی پیش از این در گفت و گو با تابناک اعلام کرده بود: در حوزه دماوندوفیروزکوه،شهریار،ملارد و قدس و رباط کریم و بهارستان و چیزی حدود 960 حوزه اخذ رای در استان تهران داریم و 17 هزار نفر نیز به عنوان عوامل اجرایی این انتخابات را بر گزار می کنند وتدارکات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در استان تهران از جمله تعرفه های اخذ رای و صندوق نیز مهیا شده است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری تهران همچنین عنوان کرد: هر آنچه در انتخابات درو اول مجلس در تهران داشتیم در دور دوم نیز به همان ترتیب برگزار می شود. شمارش آراء نیز بلافاصله که انتخابات به پایان برسد طبق اعلام وزارت کشور چون دور دوم است احتمال تمدید نمی رود که اگر هم باشد بسیار اندک است و بلافاصله شمارش آراء تهران در همان شب پایان اخذ رای گیری آغاز می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار