احیای وقف ازدستاوردهای انقلاب اسلامی است

مدیرکل اوقاف استان همدان آبادانی و احیای وقف از ستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان و افزود: در بعد از انقلاب اسلامی ایران سنت وقف جایگاه واقعی خود را به دست آورده است، انقلاب احیاگر این سنت حسنه نبوی(ص) و این روش نیکو در سطح کشور بوده است.‌
کد خبر: ۲۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰ 04 February 2015
مدیرکل اوقاف استان همدان آبادانی و احیای وقف از ستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان و افزود: در بعد از انقلاب اسلامی ایران سنت وقف جایگاه واقعی خود را به دست آورده است، انقلاب احیاگر این سنت حسنه نبوی(ص) و این روش نیکو در سطح کشور بوده است.‌

به گزارش ایکنا حجت‌الاسلام رضا حاجی زین‌العابدینی، مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان سه‌شنبه،  14 بهمن در جمع کارکنان این اداره کل اظهار کرد: در بعد از انقلاب اسلامی ایران سنت وقف جایگاه واقعی خود را به دست آورده است، انقلاب احیاگر این سنت حسنه نبوی(ص) و این روش نیکو در سطح کشور بوده است.‌

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران ثمره مجاهدت‌ها و تلاش‌های بی‌دریغ ملت ایران بوده است، برای این انقلاب خون‌های بسیاری ریخته شده که این خون‌ها کشور و ملت را از گزند دسیسه‌های دشمنان بیمه کرده است.

حجت‌الاسلام زین‌العابدینی با بیان اینکه گرامیداشت دهه فجر امری مهم در یادآواری رشادت‌ها و ایثارگری‌های ملت ایران در آن روزگار است، افزود: این یادآوری باعث می‌شود تا همه ما یادمان نرود که برای به دست آوردن این انقلاب و تثبیت آن چه فداکاری‌هایی صورت گرفته است.

مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان بیان کرد: یادآوری این فداکاری‌ها وظیفه همه ما را در حفظ و نگهداری انقلاب اسلامی ایران از گزند دشمنان‌، خطیر‌تر و سنگین‌تر می‌کند.

وی ضمن اشاره به فتنه‌های گوناگونی که در بیش از سه دهه انقلاب در کشور توسط بیگانگان به راه انداخته شده است، ابراز کرد: امروز فتنه‌ها و دسیسه‌های گوناگون و جدید در پیش روی ملت ایران قرار گرفته و تنها راه برون رفت از آنها پشتیبانی همه جانبه از ولایت فقیه است.

حجت‌الاسلام زین‌العابدینی اظهار کرد: امروز شاهد آن هستیم که دشمن صهیونیسم از طریق اهانت به مقدسات مسلمانان و شیعیان قصد در ایجاد تفرقه بین مسلمین را دارد، ولی می بایست با افشای این نقشه شوم و حربه دشمن‌، در برابر آن ایستادگی نمود.

این مقام مسئول تأکید کرد: صهیونیسم جهانی رو به نابودی است و امروز این گونه حرکت‌های منزجر کننده و وقیحانه در راستای دست و پا زدن‌هایی است که این گروه در حال نابودی از خود نشان می‌دهند.

وی افزود: آبادانی بقاع متبرکه از دیگر برکات انقللاب اسلامی دانسته و افزود: به برکت انقلاب امروز امامزادگان واجب‌التعظیم میعادگاه عاشقان خاندان پیامبر اعظم(ص) شده چ و این روند روز به روز رونق می‌گیرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار