قائم مقام شهردار قم تاکید کرد

لزوم رعایت الگوهای مشخص در تفکیک اراضی شهر

قائم مقام شهردار قم بر لزوم رعایت الگوهای مشخص در تفکیک اراضی شهری تاکید کرد.
کد خبر: ۳۵۶۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵ 08 January 2017
به گزارش تابناک قم، ابراهیم معتمدی شنبه شب در دویست و سیزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که به ریاست ولی‌الله بیاتی در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با تاکید بر رعایت الگوهای مشخص در طراحی و اجرای تفکیک‌ها گفت: همه به این مبنا رسیده‌ایم که باید براساس طرح تفضیلی عمل کنیم و با مردم هم بر همین مبنا صحبت می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اگر میزان فضای سبز کم است بخاطر تصمیم‌سازی در خصوص طرح تفضیلی است افزود: ما باید به دنبال این باشیم که کاربری‌های فضای سبز طرح تفضیلی را هرچه سریع‌تر تملک کرده و کاربری مورد نظر را بسازیم و به این شکل مشکل شهر را برطرف کنیم.

قائم مقام شهردار قم با تاکید بر اینکه همه باید بر مبنایی مشخص صحبت کنند افزود: اگر اینطور نباشد درآمدهای شهرداری مورد تأثیر قرار می‌گیرد و در ارتباط با مردم هم دچار مشکل می‌شود که این مساله شهرداری را متضرر خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه در ارتباط با مردم باید وحدت رویه وجود داشته باشد خاطرنشان کرد: ما مبنایی مشخص به نام طرح تفضیلی داریم و بر اساس همان نیز اقدامات تفکیکی را پیشنهاد می‌کنیم که اگر غیر از این باشد قطعا به مشکل خواهیم خورد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار