جزئیات دیدار رحمانی فضلی با رهبر معظم انقلاب از زبان معاون وزیر کشور؛

رهبری مجددا بر حق الناس بودن رای مردم تاکید کردند

معاون سیاسی وزیر کشور جزئیات دیدار اخیر عبدالرضا رحمانی فضلی با رهبر معظم انقلاب را تشریح کرد.
کد خبر: ۴۰۴۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱ 09 April 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از مرآت، علی اصغر احمدی رئیس ستاد انتخابات کشور در حاشیه سفر رئیس جمهور به سمنان در جمع خبرنگاران با مطلوب دانستن روند برگزاری انتخابات اظهار کرد: آنچه که تاکنون پشت سر گذاشته ایم به ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مربوط است و مطابق برنامه ریزی های قبلی پاسخ استعلامات فرمانداری ها از سوی مراجع 4 گانه در 16 فروردین ارائه شده است.

احمدی با بیان اینکه هیات های اجرایی از 17 فروردین بررسی صلاحیت داوطلبان را آغاز کرده اند گفت: در مورد انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی نیز همین مراحل طی شده است و هیات های نظارت باید نظر خود را اعلام کنند.

رئیس ستاد انتخابات کشور در خصوص انتخابات ریاست جمهوری نیز تصریح کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری این انتخابات نیز مانند دو انتخابات دیگر نظیر طراحی تعرفه، مهر و صندوق عملیاتی شده است و در حال ارسال به مراکز استانها است.

وی از تشکیل هیات اجرایی مرکزی در روزهای گذشته خبر داد و افزود: منتظریم تا در روز سه شنبه 22 فروردین همزمان با میلاد مسعود امیرالمومنین علی (ع) ثبت نام از داوطلبان ریاست جمهوری را با دستور وزیر کشور آغاز کنیم که این ثبت نام تا 5 روز ادامه خواهد داشت.

جزئیات دیدار وزیر کشور با رهبر معظم انقلاب

احمدی از دیدار وزیر کشور با رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات در روزهای گذشته خبر داد و گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار با اشاره به ضرورت امنیت، سلامت و شور و نشاط انتخابات یکبار دیگر رای ملت را حق الناس دانستند و تاکید فرمودند میزان رای ملت است.

معاون سیاسی وزیر کشور به محدودیت های سخت افزاری وزارت کشور برای برگزاری الکترونیکی انتخابات اشاره کرد و گفت: حدود 10 هزار شعبه در انتخابات شوراها برای شهرهایی که تعداد اعضای آنها 7 و 9 نفر است پیش بینی شده است تا انتخابات در آنها به صورت الکترونیکی برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار